Hej,
vilka sötnosar ni har. Susanne E skrev att man bara smälter av dessa små barn av alla de slag och undrar varför. Det är meningen att vi ska beröras av dem, vilja vårda och ta hand om.Spärrarna ska slå till att inte kunna skada dem. De kan inte klara och försvara sig själva. Både djur och människor reagerar normalt på dessa signaler. Smart va ?
hej
Pälsen är en äkta byracka, mamman är Jack Russel-Bichon Frisee, och pappan är Jack Russel-Lhasa Apso, Bichon Havanaise.
Jag funderade länge på att skaffa en Tibbe, men tyvärr de jag har mött har varit ganska nervösa, men det är en hund som passar mig både storleksmässigt, och pälsmässigt.
Jag har haft många hundar i mina dagar, men bara två rashundar, en Bullterrier och en Borzoi, bägge var mycket sjuka, och fick avlivas innan de hade fyllt 10.
Så nu har jag bara byrackor, Pälsens mamma Loppis, och hennes halvbror Walter, skulle kunna ha ett gäng till, men familjen tycker att det räcker
Ja, då var det lite Tibethund inblandat (Lhasa Apson), dom är “kusiner” med Tibbarna. :-)
Vad synd att du bara träffat nervösa Tibbar.
Jag tycker mest att dom är humoristiska, lekfulla, och tuffa. Väldigt intellegenta också.
Men det finns ju alla sorters personligheter förstås.
Dina byrackor är jätte fina!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.