Nu har jag fått blodad tand. Tre öar i Europa, har besökt samtliga men fuskat och Googlat bilderna. Två i Skandinavien en i ett “svart land” i södra Europa. Nu är det tre rätt som gäller, kommer inte åt nätet förrän efter 16.00. Lycka till!
ja herreje så det kan bli! bild 1 mariehamn, bild 2 Sveti Stefan i Montenegro men den där jäkla trean blev helt fel. Trodde att jag kopierade in en bild av Gamla Stan i stockholm! Som ju är en ö, som gammal stockhomstjej borde jag ju sett det. Sorry! Naturligtvis är det Vilnius som inte är en ö!!!
Ha, ha cicki, jag fick också för mig att det kunde vara Gamla Stan i Sthlm( även om jag inte kände igen mig)...p.g.a. att jag tyckte mig ana en gul postlåda och sökte då på Gamla Stan….och då kom bilden på Vilnius upp. “Tyska gatan” tror jag den heter. Vacker som sjutton!
Nåja, där satt du oss i jobb men man har lärt sig en hel del igen. Allra helst om Danska öar och hus :-)
:-)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.