Är det bara för mig som varje klick tar mellan 1 och 2 minuter på detta forum??? Jag har jämfört andra forum och där väljer jag nytt inlägg på 2-4 sekunder.
Här har jag mätt, och de 4-5 första klicken går på någar sekunder men sedan…. minst en minut mellan varje klick. 2 minuter ibland. Och jag har förstås bredband. Vad beror detta på?
Jag blir galen för jag VILL läsa om svamp…
Adjö!
..är det lika segt varje kväll. Ändå kan jag inte låta bli… grrr
Kan ni inte jämför med:
http://www.alltomtradgard.se/forum/forumlist.php
..och ockås ändra lite inställningar dä. T ex välja Expandera trådar, och “Inga trådar”... suveränt snabbt och överskådlighet. Här klickar jag vidare på två på sekunder.
Om ni har samma seghet där då är det något fel men Svampforumet…
Kan inte Svampforum köpa det scriptet?
NU ska jag sova, för bilen till svampskogen avgår 9.00…
När Jag har varit här har det alltid gått mkt fort, ca 4 sekunder. Just nu surfar jag dessutom utan bredband, så jag förstår faktiskt inte alls vad ni pratar om… Ni har inte några program som går i bakgrunden? De måste jag alltid slå av när jag är ute på forum oavsett sidor.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.