0 306 visningar

20 svar

Hur orkar ni?

Salasias

17 nov 2006 kl. 23:41

Är det bara för mig som varje klick tar mellan 1 och 2 minuter på detta forum??? Jag har jämfört andra forum och där väljer jag nytt inlägg på 2-4 sekunder.
Här har jag mätt, och de 4-5 första klicken går på någar sekunder men sedan…. minst en minut mellan varje klick. 2 minuter ibland. Och jag har förstås bredband. Vad beror detta på?

Jag blir galen för jag VILL läsa om svamp…

Adjö!

0

cicki T Belgien

17 nov 2006 kl. 23:47

Ibland det lång tid men undantagsvis max 30 sek, inte alls så trögt som du säger, har också bredband.Tror att problemet sitter i din dator, ingen annan verkar ju klaga på så lång tid?

0

Nu tog det 1 min 12 sek..

Salasias

17 nov 2006 kl. 23:51

...att klicka fram ditt svar.
Tvivlar på att det är i min dator. Jag har dels en helt ny dator och jag har inga som helst problem på andra sidor.
Tyvärr måste jag nog överge detta mitt alldeles nya tillhåll..

0

Susanne E

17 nov 2006 kl. 23:53

Ibland är det väldigt segt men för det mesta går det bra.

Håll ut Salasias, det är kärt besvär!
:)

0

Nä....

Salasias

17 nov 2006 kl. 23:57

..jag blir bara irriterad när dessutom, efter ett par minuter, inlägget dyker upp och innehåller något väldigt långt från svamp…

Fast i morgon ska jag ut och plocka trattisar och då kanske irritationen släpper…

0

jo....

Susanne E

18 nov 2006 kl. 00:21

Ja, det TAR LÅNG TID ikväll. Men det är sällan det är så här trögt.

Hoppas att du får en skön dag i skogen i morgon!

0

jo....

cicki T Belgien

18 nov 2006 kl. 00:27

När det tar lång tid, klicka på bakåt och klicka på inlägget igen

0

För mig....

Salasias

18 nov 2006 kl. 00:34

..är det lika segt varje kväll. Ändå kan jag inte låta bli… grrr
Kan ni inte jämför med:
http://www.alltomtradgard.se/forum/forumlist.php
..och ockås ändra lite inställningar dä. T ex välja Expandera trådar, och “Inga trådar”... suveränt snabbt och överskådlighet. Här klickar jag vidare på två på sekunder.
Om ni har samma seghet där då är det något fel men Svampforumet…

Kan inte Svampforum köpa det scriptet?

NU ska jag sova, för bilen till svampskogen avgår 9.00…

0

jo....

Totte Gbg

18 nov 2006 kl. 02:55

fast det bara är 15 besökare just nu så är det trögt även för mig att surfa här och jag har en snabb bra dator…

0

jo....

Helena A

18 nov 2006 kl. 07:55

Lördagmorgon klockan är strax före 8 och det är tvärsegt igen.
Bara 26 besökare så jag tror inte att det är det. Igår kväll med många besökare gick det snabbt.

0

Micke

Charina Halland

18 nov 2006 kl. 08:05

har ju sagt att det är nåt med servern som gör att det trögar så här.. Minns inte exakt vad.

Tog en bra stund innan jag ens kom in här nu!! Skitsegt. :(

0

Micke

Charina Halland

18 nov 2006 kl. 08:05

har ju sagt att det är nåt med servern som gör att det trögar så här.. Minns inte exakt vad.

Tog en bra stund innan jag ens kom in här nu!! Skitsegt. :(

0

Sorry för stamningen

Charina

18 nov 2006 kl. 08:06

:(

0

Och stamningen...

Salasias

18 nov 2006 kl. 08:08

..beror på att det är så segt så man tror inget händer tan klickar igen…

0

Du har rätt

Gunhild

18 nov 2006 kl. 12:04

just nu står det nästan stilla…

0

Du har rätt

Annette L, Sthlm norr

18 nov 2006 kl. 12:20

Det är ofta vääääääääääääääääääldigt segt, men just nu gick det fort

0

16.06 =snabbt!

Susanne E

18 nov 2006 kl. 16:07

Jättesegt igår kväll, men nu går det bara fint!

0

16.06 =snabbt!

Vickis

18 nov 2006 kl. 19:13

När Jag har varit här har det alltid gått mkt fort, ca 4 sekunder. Just nu surfar jag dessutom utan bredband, så jag förstår faktiskt inte alls vad ni pratar om… Ni har inte några program som går i bakgrunden? De måste jag alltid slå av när jag är ute på forum oavsett sidor.

0

16.06 =snabbt!

per d

18 nov 2006 kl. 19:21

just nu går det på 1 sek för mig…..alltså på svampguiden. när alla klagade som värst i dag var tiden hos mig 11 sek.

0

Orkar

Lena M

18 nov 2006 kl. 19:27

Hur man orkar, det är väl bara att göra något annat och försöka senare, för det är ingen ingen större katastof om vi inte kan nå ut på sekunden ?

0

Orkar

Birgitta D

18 nov 2006 kl. 22:31

Här är det inga problem nu 22.30

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone