0 223 visningar

5 svar

Nina A - helt off topic!

Eva K

21 nov 2006 kl. 15:11

Hej Nina!
Såg att du gillar Edguy och då antar jag att du såg dem sist dom var här, med Nocturnalrites som förband!?
I det bandet har jag ett par tonårsvänner :)
Jag var där för att se dem, för Edguy hade jag aldrig hört talas om innan.
Änywäjj. Kul med folk, speciellt tjejer, med lika varierande intressen som en själv..
Ikväll blir det lite hårdare (Vader mfl) dock. Bävar, för jag har lite feber.

0

Andreas

21 nov 2006 kl. 19:52

Hehe, Vader är bra polsk dödsmetall! Gillar du dom kan du kolla in Behemoth också. Nocturnal Rites är för övrigt lysande, men hur kan du INTE ha hört talas om Edguy? Dom är ganska stora. Om man lyssnar på metal vill säga. Och jodå, både Nina och jag lyssnar på metal! Tycker du att det är få tjejer som lyssnar på metal?? Tänkte eftersom du sa “speciellt tjejer”. Jag tror att jag har fler tjejkompisar bland Stockholms metal/hårdrocks-folk än killkompisar faktiskt.

0

Nina A

21 nov 2006 kl. 20:14

Hej Hej Eva K
Japp nog såg vi dom allt :)
tycker Edguy är fantastiskt bra live!(och inte bara på skiva)

tycker det är kul att vi rockmänniskor finns i olika skepnad :D hade inte tänkt att jag skulle hitta en musikmässigt likasinnad på ett svampforum

hoppas Vader är bra!! :D
och att du glömmer bort din feber :)

0

Eva K

22 nov 2006 kl. 16:37

Nackspärr idag!
Andreas, jag menade nog främst i detta forum. :) Fast för min del har jag nästan bara killkompisar som lyssnar på metal.
Vader var grymma!! Lyckades få lite halvbra bilder också. Fast dålig upplösning.

(Edguy hade, vid det tillfället, passerat mig totalt)

0

Eva K

22 nov 2006 kl. 16:43

Hej Nina,
ja, det var så jag tänkte med. Det är kul när man kommer på saker om varandra sådär.

Vader var grymt bra!
Men jag är lite mosig och har nackspärr idag. Sonen också.
Febern är väck!

Spana in http://www.houseofmetal.se

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone