Hej, hur är det uppe i Västerbotten dags dato? Snö ?
Ville bara säga apropå den långa tråden ” vad händer ” glöm alla påhopp. För jag och många med mig tycker du är toppen, ställer alltid upp med att försöka räta ut våra frågetecken. Tack för det och ha en bra dag !
Jag hänger på och håller med.
Ni ska få lite att fnissa eller fasa åt, kom på det när jag läste om Marics adventsstake med tickor.
Bättre en ticka i staken som växte på stubben.
Än en tickande stake som växer på gubben.
Eller ska det va tvärt om ????!!!!
Har en till…......
Här är snön borta igen, vad det blev av den kan man se på bilden..
I måndags försökte jag ta mig till “finskogen” för att se hur det hade gått med trattkantarellerna när de har töat fram igen. Det gick tyvärr inte att ta sig fram på den isiga och spåriga skogsbilvägen, så det fick bli en promenad hemma längs ån istället.
Apropå den andra tråden, så tar jag den med jämnmod.
Är mer oroad över förkylningen som känns allt värre, och två kvällar kvar att jobba den här veckan. Men det sägs ju att arbete befordrar hälsa och välstånd…
Ja, det verkar att gå både magsjuka och influensa. Om, du har ont i halsen, försök att få i dig en finhackad vitlöksklyfta, hjälper defenitivt. Annars är det väl bara att vänta ut eländet.
Oj, vad vatten, här har det blivit farbart igen på skogsvägarna, men fortfarande ligger träd här och där.
Nu skall jag ta en liten sväng och se om jag slår gårdagens rekord på två frostvaxskivlingar.
Krya på dig !
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.