Halloj själv! Nu blir jag riktigt avis. I lördags var jag i Stockholm och trängdes med folk och i går, 1:a advent, var det fönsterputs och gardinstrykning som gällde (inge kul alls) men huset börjar se förfallet ut efter den här långa svamphösten. Om det är fortsatt milt känner jag att jag MÅSTE ut i alla fall en gång till. Böcklingen var superb, kom från Humlevikarn så det kanske inte blir så många fler leveranser eftersom EU bestämmer att bl.a. han inte får hålla på med sitt rökande. Hoppas vi hörs snart igen.
Det blev kokt ägg, mörkt bröd, knäckebröd, rödbetssallad (o så min mans ständiga skagenröra, som jag inte tyckte var nåt vidare i hop med böcklingen. Avslutade med att bara ha bregott, och böckling på knäckebröd och den varianten var godast. Å så en pärla och en öl. Mums. Nästa gång ska jag prova att göra typ Jansson men det hanns inte med den här gången.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.