Gina kände ni ju igen snabbt, men ingen har klurat ut än var hon befinner sunilla
4 dec 2006 kl. 18:31
Tina kände ni ju igen snabbt, men ingen har klurat ut än var hon befinner sig!Mandlar köpte hon bl.a.Själv stod jag bara bakom kameran och sen köpte jag nägra goda korvar. Mina mandlar pallade jag i en odling.gunilla
Ja, det var lite skillnad från Strömstad….Jag for efter var hon hade varit i sina program, tänkte inte på
“Packat och klart” :-).
Jag vet faktiskt inte ännu om jag är hemma i helgen, ev. sticker vi till Hälsingland och hugger gran( vi har lov av markägaren).
Har du någon mailadress?
(men jag behöver inget pris, det är ju bara kul med sådana här geografifrågor)
..Nu har jag missat en tävling igen!! (idiot-mycket-jobb-veckor-phu!).
Jag har ju redan vunnit ett svampsmycke (hoppas att du såg min tack-tråd, Gunilla). Det gnistrade fint i helgen:)
Men kul med tävlingar, vare sig det är priser eller inte!
Mera, mera!!
guza@telia.com - så klantigt att glömma skriva den förut! Så klart du ska ha pris Evus - då får det bli adressen! Och visst har jag sett din tacktråd Susanne. Göra smycken är min nya passion - får nog ersätta svampplockningen i vinter - det är samma totala uppgående i det man gör och härlig avkoppling. Mer tävlingar kommer - ibland pris och ibland inte!
Finns flera bra böcker-men har själv bara en. Den heter Halsbåndboken och finns på Panduro-allt bygger på material de säljer.Har dock upptäckt att de är ganska dyra-nedan en länk till ett internetföretag med hyfsade priser-har jämfört en del.Tråden i ditt smycke är vaxad lintråd- men den har jag bara hittat på Panduro än så länge.
http://www.beadplace.se/bk/catalog/index.php?language=se
länk till mallorcakarta- nedåt till vänster!
http://www.mallorcaonline.com/frameset/mapuset.htm
g
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.