0 449 visningar

11 svar

poker vs svamp

Birgitta F

7 dec 2006 kl. 22:03

är man då inte helt galen….spelar poker samtidigt som man tittar på eventuella mörka nagelskivlingar…...

0

Göran H

8 dec 2006 kl. 00:07

Unibet?

0

varning

Gula

8 dec 2006 kl. 01:16

Jag läser just i Aftonbladet att det är stor översvämmningsrisk i Bohuslän och Munkedal ligger illa till! Bor ni nära riskområde eller befinner ni er på betryggande avstånd från flödena?? Det ska ju komma mera vatten nu nästan alla dagar; det borde ju enligt konstens alla regler vara SNÖSTORM där ute och inte ösregn!

0

varning

Birgitta F

8 dec 2006 kl. 07:06

Hej Gula , vi bor väldigt högt på fasta bergsklippor mot havet så just här finns ingen skredrisk. Andra delar av kommunen kan nog ligga sämre till. Vårt kommersiella hus står också stadigt, men vinden i kombination med regn gör att det regnar in lite = ) . Göran - Bestpoker men mest på kul , många freerolls.

0

varning

Mossning

9 dec 2006 kl. 02:11

Unibet gäller för mig. Mest freerolls här också. Har faktiskt vunnit några turneringar.

0

fri rullar mossning ?

Birgitta F

20 dec 2006 kl. 18:26

...testade ladda ner unibet då mina vanliga siter sugits upp av jättar. Så jag blev lite nyfiken , menar du att du har varit bäst av typ 6000 spelare ?

0

fri rullar mossning ?

kobran

20 dec 2006 kl. 18:42

Hoppsan…
för mig är poker ett gäng inbitna spelkompisar i en gärna väl inrökt lokal med dämpad belysning…
eller ett gäng glada skolungdomar på håltimmen i nåt uppehållsrum…

vad är det ni håller på med?

Termer som jag aldrig hört fast jag spelade kort dagligen medans jag var mellan 10 och 19 år ungefär…

på senare tid har det blivit en och annan skitgubbe, men det är tydligt att man inte hänger med i dagens pokerkretsar…

men likväl som det finns dansk och svensk skitgubbe finns det väl massor av pokervarianter.

men hur 17 kommer “mörk nagelskivling” in i sammanhanget?????

0

fri rullar mossning ?

Birgitta F

20 dec 2006 kl. 18:45

hehe kobran , det var en kväll när jag hade tre fönster öppna , ett pokerbord , ett svampguide-inlägg med tillhörande bild..

0

fri rullar mossning ?

kobran

20 dec 2006 kl. 18:49

jaha…det är till att va lite kluven…

så du menar att du håller på med poker som dataspel?

För mig är det en väl intummad gammal kortlek som gällt…

men visst, dataspelen har ju allt från golf o racerbilrallyn till varför inte kortspel…men den sociala funktionen att spela med vännerna var för mig det roliga.

nån spelare är jag nog inte i själen då...

0

mossing ???

Birgitta F

21 dec 2006 kl. 20:04

Nu är jag med på frirulle kl 21…ses vi där ?? biggles_12 e jag

0

mossing ???

Mossning

21 dec 2006 kl. 21:51

Jag hann inte vara med 21.00 men 22.30 har jag anmält mig till.

0

mossning ???

Birgitta F

21 dec 2006 kl. 21:57

nu e jag oxo där heter du mossning eller ?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone