Jag läser just i Aftonbladet att det är stor översvämmningsrisk i Bohuslän och Munkedal ligger illa till! Bor ni nära riskområde eller befinner ni er på betryggande avstånd från flödena?? Det ska ju komma mera vatten nu nästan alla dagar; det borde ju enligt konstens alla regler vara SNÖSTORM där ute och inte ösregn!
Hej Gula , vi bor väldigt högt på fasta bergsklippor mot havet så just här finns ingen skredrisk. Andra delar av kommunen kan nog ligga sämre till. Vårt kommersiella hus står också stadigt, men vinden i kombination med regn gör att det regnar in lite = ) . Göran - Bestpoker men mest på kul , många freerolls.
Hoppsan…
för mig är poker ett gäng inbitna spelkompisar i en gärna väl inrökt lokal med dämpad belysning…
eller ett gäng glada skolungdomar på håltimmen i nåt uppehållsrum…
vad är det ni håller på med?
Termer som jag aldrig hört fast jag spelade kort dagligen medans jag var mellan 10 och 19 år ungefär…
på senare tid har det blivit en och annan skitgubbe, men det är tydligt att man inte hänger med i dagens pokerkretsar…
men likväl som det finns dansk och svensk skitgubbe finns det väl massor av pokervarianter.
men hur 17 kommer “mörk nagelskivling” in i sammanhanget?????
jaha…det är till att va lite kluven…
så du menar att du håller på med poker som dataspel?
För mig är det en väl intummad gammal kortlek som gällt…
men visst, dataspelen har ju allt från golf o racerbilrallyn till varför inte kortspel…men den sociala funktionen att spela med vännerna var för mig det roliga.
nån spelare är jag nog inte i själen då...
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.