Hej! Läste häromdagen att det fanns trattisar i Sövde. Tror Ni om de finns kvar. Är sugen på att ta sista chansen. Jag bor i Malmö. Vill Ni tipsa om det finns chans att hitta några trattisar i närheten. Kristianstad är lite långt. Har någon hittat lite närmare. Tacksam för svaret så jag kan fråga om vägbeskrivning. Det är ljust så få timmar så man har inte tid att snurra runt. Mycket tacksam för tips.
Vill du ta bort ditt telefonnummer kan du kanske höra av dig till Michael. Han har lagt ut denna infirmation under länkern Information så...
Michael Krikorev
Tfn: 070-440 78 79
URL: http://svampguiden.com
E-post: micke@svampguiden.com
Men det är svårt att vara försiktig med Eniro…
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig, Dorota. Jag bor för långt ifrån.
Leta upp sådan här skog så hittar du:
http://www.alltomtradgard.se/forum/user_album_photo.php?id=204968
Jag tycker det är bättre att låta kvällstidningarna piska upp skrämselstämning här i världen, för det gör de förbaskat bra.
Om din teori stämmer så bör vi ju också uppmana Bo Reyer, Franco Matli, Klas Jaederfeldt och alla andra med spårbara namn att byta signatur. Och det tror jag inte att de vill. Man blir ju så anonym då!
Jag tror nog Susanne har rätt, man skall inte i onödan sätta ut sitt nummer till allmän beskådan. Det är enkelt att bara ringa upp det när det ligger där framför näsan på nån som är illvillig. Att spåra upp folk är en helt annan sak och då måste man väl ha ett visst intresse av just den personen. Men ett nummer som bara finns där färdigt….
Hej !
tack för alla varma ord. Hitintills inga tips och det återstår bara någratimmar tills jag ger mig iväg. Tyvärr så kunde jag inte öppna bilder. kanske lika bra . jag skulle nog inte klara av att somna sen av avund. Sista chanser är att skicka sms. mobilen finns kvar, eller?
mvh
Dorota
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.