Gott Nytt År önskar en lycklig mamma som precis fått telefon från sin “förlorade son” i Kenya. Han har vairt på resande fot i över 4 månader så längtan är stor. Trots det, strutsfilé med viktlökssmör, rödvinssås och råstekt potatis. Den “gödda kalven” får tåla sig i en vecka till.
Jag är helt och fullt medveten om att jag bidragit till att skapa ett sämre klimat på detta forum den senaste veckan, vilket många känt av. Hoppas att Micke kan förlåta mitt återfall. Vill till sist även instämma med Bengt Sandh: Jag vill önska alla på forumet ett riktigt gott nytt år, Framför allt Micke som orkar med allt vårt tjafs som han borde slippa. per d är inkluderad.
OM det finns någon som vill ha lite torkade trattkantareller från förra året kan jag skicka mot portokostnad så långt de räcker.
M.V.H.
bo r, det är helt ok ! nu startar vi på en ny ! och ett nytt år !
men lite vänligt “gnabb” kan sidan må bra av, då och då !
gott nytt år till dig och alla andra, även till bengt sandh !
p s bengt, det vore synd om linderoth om han skulle köpas från fck till elfsborg. såg du förresten att fck la ny gräsplan i parken till sin sista hemma match i december, det du, det är annat än plastmattan…..ss
Hej per d!
Köpenhamn och Borås ligger liksom inte riktigt på samma breddgrad. Inte är det väl bättre att spela på en leråker än på en per d fekt konstgräsplan eller? Om du hade besökt Ryavallen eller Örjans Vall eller Gamla Ullevi eller Råsunda eller Fredriksskans och sett s.k.matcher under tidig vår eller sen höst så hade t.o.m. du förstått vitsen med konstgräs som är fullt spelbart hela året.
GOTT NYTT ÅR!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.