0 274 visningar

20 svar

GOTT NYTT ÅR!

Susanne E

31 dec 2006 kl. 15:48

Ett riktigt gott nytt år till alla svampforumister och tack för i år!

0

Tina Nordberg

31 dec 2006 kl. 16:13

Tack det samma.
Vilken vacker bild.Jag får lov att rota fram bilder från förra året om det ska bli snörikt.

0

Totte Gbg

31 dec 2006 kl. 16:41

GOTT NYTT ÅR på dig med Tina!
Vilken otroligt härlig bild!

0

Birgitta F

31 dec 2006 kl. 16:59

Önskar jag er alla !

Bild från Bohuslän idag

0

Irene A

31 dec 2006 kl. 17:45

önskas alla forumdeltagare!

Hit vill jag gärna igen 2007…

0

Bengt Sandh

31 dec 2006 kl. 18:11

Instämmer. Kram till alla, även till dig per d.

0

Mossning

31 dec 2006 kl. 18:56

Gott Nytt År till alla svampare.

0

Trumpelisa

31 dec 2006 kl. 19:17

Gott Nytt År önskar en lycklig mamma som precis fått telefon från sin “förlorade son” i Kenya. Han har vairt på resande fot i över 4 månader så längtan är stor. Trots det, strutsfilé med viktlökssmör, rödvinssås och råstekt potatis. Den “gödda kalven” får tåla sig i en vecka till.

0

Gula

31 dec 2006 kl. 19:20

Riktigt Gott Slut och ett Svamprikt Nytt År till ALLA!!!

Vilka härliga bilder ni tagit! Önskar det såg ut som på Susannes bild men tyvärr böljar åkrarna vackert gröna i stället….

0

Birgitta F , ingen storm ännu

31 dec 2006 kl. 19:27

måste bara säga att jag i elfte timmen äntligen fick se livs levande vinterskivlingar , tack Helena A med identifieringshjälp.

0

Totte Gbg

31 dec 2006 kl. 19:56

Önskar jag er alla med denna härliga bild från Göteborg!!!

0

TACK Totte!

Gula

31 dec 2006 kl. 22:30

Härligt fyrverkeri! Här ute har jag sett två stycken och det lär inte bli så mycket fler :(  Mycket djur och folk som inte ids. Som vi t.ex…..Och många firar annenstans.
Gott Nytt…..

0

Bo Reyer

31 dec 2006 kl. 22:47

Jag är helt och fullt medveten om att jag bidragit till att skapa ett sämre klimat på detta forum den senaste veckan, vilket många känt av. Hoppas att Micke kan förlåta mitt återfall. Vill till sist även instämma med Bengt Sandh: Jag vill önska alla på forumet ett riktigt gott nytt år, Framför allt Micke som orkar med allt vårt tjafs som han borde slippa. per d är inkluderad.

OM det finns någon som vill ha lite torkade trattkantareller från förra året kan jag skicka mot portokostnad så långt de räcker.
M.V.H.

0

per d

31 dec 2006 kl. 23:09

bo r, det är helt ok ! nu startar vi på en ny ! och ett nytt år !
men lite vänligt “gnabb” kan sidan må bra av, då och då !
gott nytt år till dig och alla andra, även till bengt sandh !

p s bengt, det vore synd om linderoth om han skulle köpas från fck till elfsborg. såg du förresten att fck la ny gräsplan i parken till sin sista hemma match i december, det du, det är annat än plastmattan…..ss

0

Lena carlqvist

31 dec 2006 kl. 23:14

Gott nytt år på er alla.

0

Bengt Sandh

31 dec 2006 kl. 23:23

Hej per d!

Köpenhamn och Borås ligger liksom inte riktigt på samma breddgrad. Inte är det väl bättre att spela på en leråker än på en per d fekt konstgräsplan eller? Om du hade besökt Ryavallen eller Örjans Vall eller Gamla Ullevi eller Råsunda eller Fredriksskans och sett s.k.matcher under tidig vår eller sen höst så hade t.o.m. du förstått vitsen med konstgräs som är fullt spelbart hela året.

GOTT NYTT ÅR!

0

Totte Gbg

31 dec 2006 kl. 23:48

Typisk nu börjar ovädret i Göteborg regn regn regn :(

Gott nytt…..

0

2007

Helena A

1 jan 2007 kl. 00:06

Gott Nytt Svampår alla!!!!

0

2007

Birgitta F

1 jan 2007 kl. 00:47

Underbara bilder totte , här kommer min

0

2007

Evus

1 jan 2007 kl. 16:00

God fortsättning på det nya året önskar jag er alla också.

Härliga bilder, framför allt vinterrbilden från Susanne….jag saknar snön!

0

Dorota

2 jan 2007 kl. 01:29

Ha det gott på det nya året. Vilken fantastisk bild. Idag blåste det orkan vindar i Malmö och Turning Torso hade svårt att hålla formen , liksom vi.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone