0 271 visningar

10 svar

God fortsättning

Tina Nordberg

1 jan 2007 kl. 11:55

Detta av vad jag fann på nyårsaftonen. Ett naturens fyrverkeri.

0

Lena M

1 jan 2007 kl. 11:59

Tack detsamma, ja det var onekligen vackert !
På en liten runda på fm. fann jag kantareller, märkligt eller hur.

0

Tina Nordberg

1 jan 2007 kl. 12:15

Tack för att du gillade bilden. Det blir en helt ny värld när man smyger inpå med kameran.
Grattis till ditt svampfynd. Har du ofta plockat kantareller på Nyåret? Visst är det en märkligt, och skrämmande utveckling.

0

Gula

1 jan 2007 kl. 14:06

Otroligt vacker bild, Tina!!!!

0

Gunhild

1 jan 2007 kl. 14:36

Visst är dom väl underbara lavarna? Dom är ju också halvdeles svampar. Det finns mycket att glädjas åt i naturen bara man smyger nära inpå.
Tjusig bild!

0

Lena M

3 jan 2007 kl. 18:07

Tina , om du inte misstycker så vill jag ha din bild på skrivbordet ett tag. Det ger sköna vibbar om en ljusnande vår, tycker jag.

0

Tina Nordberg

3 jan 2007 kl. 18:15

Jag blir bara glad.Ja, tänk att det är redan lite ljusare.Hörde att vi ska få snö i natt, som ska smälta bort i morgon.
Ha det gott.

0

Lena M

3 jan 2007 kl. 18:22

Tack Tina, ja här verkar det att komma regn, tiden är ur led !

0

Bo Reyer

4 jan 2007 kl. 14:13

Tina! Dina bilder blir allt bättre, och en dag utan dessa är inte mycket värd. Fortsätt så här!

0

Maya K. I. Hörnefors

4 jan 2007 kl. 18:32

Vi fick litet snö i Umeå i morse, men nu kommer det j….a regnet igen, med ishalka som påföljd naturligtvis. Jättetjusig bild Tina.

0

Tina Nordberg

5 jan 2007 kl. 20:48

Tack ska ni ha.
Nu önskar jag mig en egen kamera.Får låna sin sons så ofta jag vill men han är lite rädd för att den ska bli förgiftad.Han är innerligt trött på svampar, plocka OK. Men där går gränsen.
Visst är det kul att fotografera,
men jag har problen att fixa till de där snörika bilderna som jag tänkt ta denna vinter.Å andra sidan vem hade förväntat sig att ta svampbilder på nyåret.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone