Håller med er, nu är det slut. Har en hel del kilon att tampas med.Fick ont i ena knät i oktober, jag som var van att springa varannan dag 5-7 km/dag.Idag struntade jag i förståndets varningar gick raskt, o sprang lite i 5 km. Guuuuud va skönt. Och nu f….n så ont. Men abstinensen är botad.
Berätta gärna om era motionsvanor.
även för min del. I dag har vi ätit fjällröding, ugnsstekt, och kokta grönsaker och potatis till, dryck vatten. Min man åker utomlands i två veckor så jag ska leva spartanskt, men äta mycket men magert och motionera som vanligt. Jag har hans två jakthundar (jämtar)och min golden att gå ut med varje dag så det blir några timmar i skogen. Stavgång har jag aldrig lyckats med, lite svårt när man ska hålla reda på tre hundar.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.