0 139 visningar

17 svar

Chatten?

Ina

13 okt 2004 kl. 16:46

Hej, jag undrar om det är så att det finns nån överenskommelse att det chattas någon viss tid/dag i veckan? Eller är chatten inget som används?

Ina :o)

0

Paul

13 okt 2004 kl. 20:08

Har varit där några gånger… alltid ensam… hmmm

0

Ina

13 okt 2004 kl. 22:51

Från och med nu kommer jag alltid att gå in på chatten när jag är här!! Kanske nån annan snacksalig svamptok som hänger på? :o)

0

Zsolt

13 okt 2004 kl. 23:39

Jag lovar också delta i chatten.

0

Helena

14 okt 2004 kl. 08:14

Jag lovar också att kolla den när jag är här

0

Mårten

14 okt 2004 kl. 09:59

Jag hakar också på! Ska logga in där hädanefter.

0

Ina

14 okt 2004 kl. 18:19

Kul att ni hakar på! Nu är det ju bara att hoppas att vi “chatt-nödiga” är här samtidigt nån gång! :o)

Vi ses!

0

Cajsa O.

10 nov 2004 kl. 17:44

Hej. nu måste ni hjälpa mej med chatten. Jag har precis fått en gammal dato av min son.Hur gör jag? År väldigt intresserad av svamp, har plockat sen jag var liten. Cajsa O.

0

Bo Reyer, Sala

10 nov 2004 kl. 18:24

Föreslår kl. 18.00-19.00. Om någon har ett bättre förslag som passar de flesta, så hör av er till detta forum!
Det vore ju synd om denna möjlighet att “prata” svamp bara försvann.
Bosse

0

Theresa WQ

10 nov 2004 kl. 20:19

Jag vet inte, för oss med barn är det oftast mat mellan 18.00 - 19.00.Fr.o.m. kl. 20.00 har jag lättare att titta in - före nyheterna.
Usch, vad inrutad man är!

0

BirgittaF

17 nov 2004 kl. 09:12

Svamp-chat onsdagar kl 20 00 ???
Vi kan väl göra ett försök , jag ska göra ett försök att dyka upp ikväll

0

Totte

17 nov 2004 kl. 10:41

Hej!
Varför ha två forum här på Svampguiden? Räcker det inte med enbart Forumet? Fungerar inte det alldeles ypperligt? Det tycker jag att det gör.

Har det gjorts någon utvärdering av hur bra Forumet fungerat kontra chatten? Det kanske är så att det räcker med ordinarie Forumet och att det helt enkelt är förmycket med en chatt, kaka på kaka så att säga.

Vad tycker Michael Krikorev själv, om hur det fungerar? Fungerar det som du hade tänk dig när du satte igång chatten? Har du sett att det används på det sätt du hade tänkt dig?

För min del får det gärna vara kvar för det kan vara intressant att se hur utveklingen går med alla som lovat att de ska börja att chatta vid vissa tider vissa dagar.

Har själv varit inloggad på chatten men då är jag oftast alldeles själv som de flesta andra verkar vara.

0

BirgittaF

17 nov 2004 kl. 20:10

Hmm nu är jag på plats i alla fall men chatten verkar vara ur funktion

0

Michael Krikorev

17 nov 2004 kl. 23:01

Hej!

Chatten har väl inte riktigt fungerat som jag hade tänkt mig.
Den verkar sällan användas, och jag vet inte om det beror på tekniska problem (kan fungera olika bra i olika webbläsare) eller få användare.

Har tyvärr inte så mycket tid att förbättra chatten just nu, men det kanske kan vara aktuellt att ta bort den eller göra den annorlunda i framtiden.

Själv tycker jag att forumet fungerar hyfsat bra, och kanske är chatten något överflödig.

0

Helena

18 nov 2004 kl. 18:26

Jag försökte också gå in på chatten vid åttatiden i går kväll men blev bara utkastad direkt efter inloggning tyvärr

0

Anne-Marie N

19 nov 2004 kl. 16:23

Hej alla, men framför allt Michael!
Visst fungerar forumet -inte bara hyfsat bra , utan BRA !

0

Ina

21 nov 2004 kl. 16:01

Hej alla glada svamptokar!!

Jag har inte varit här på ett tag och ser att jag har missat lite Chattdiskussion. Jag tycker att forumet fungerar alldeles utmärkt och är mycket glad att jag hittat hit!! En chatt fyller dock en helt annan funktion… det blir lite mer av kompissnack på en chatt och det känns lättare att kanske bestämma att man ska ses för att plocka, äta eller prata svamp. Detta kanske inte är ett behov hos alla som är här, men man väljer ju själv i vilken utsträckning man chattar och kanske även träffar chattvänner IRL.

Jag är medlem i ett väl fungerande trädgårdsforum där det upprepade gånger frågats efter en chatt men inte blivit någon. En av medlemmarna starade då ett eget chattrum på msn och det är flitigt besökt och har lett till personligare kontakter mellan dem som är där. Frön och sticklingar har bytt ägare och några av chattens medlemmar ska ses och prata trädgård och titta på bilder och äta god mat!

Så i mina ögon är en chatt ett komplement till forumet och det ena utesluter verkligen inte det andra. Så jag hoppas fortfarande på att chatten här ska komma igång och bli ytterligare en toppengrej på en toppensida!

Ina :o)

0

systeryster

16 feb 2005 kl. 21:40

ja jag har också varit inne flera ggr på chatten men inte en enda liten ynka svamp har varit där det kanske räcker med forumet men visst vore det kul om vi kanske kunde enas om en tid antagligen är det inte tillräckligt många svampgalningar i farten samtidigt, jag är ofta inne lite senare på kvällarna, oj vad man kan längta till skogen dessa dagar
väl mött

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone