Tack för det. Vi har i alla fall inget inbjudande väder för utevaro, just nu ösregnar det och blåser, snön är borta men det är isigt överallt så det blir nog fler som får frakturer. De har också hittat min remiss hos den läkare som skrev den, osignerad i hans låda det ska vara akutvård det. I morgon kl 10 ska jag till handkirurgen för ställningstagande och ett nytt gips. Man ska vara frisk för att klara av att hamna i sjukvården. Tänk va synd om alla gamla och dem som inte kan stå på sig. Man ser mycket under en dag på akuten.
Hej på dig!
Ja det där lät inge vidare…båtbenet usch ja..jag gick själv med gips i sommras 1v för de trodde det var båtbenet som skadats, men det var det inte bara en ordentlig stukning…nu e allt ok igen:)
Här får du en blomma av mig med, nyutslagen idag Red Nymph….krya på dig!
tack för blommor, förutom svampar så fotosparar jag också på såna,
men vad är det för blandning på första bilden Tina
Båtbenet Totte var unte det enda, båda benen i underarmen var brutna, men jag hoppas att båtbenet inte är skadat det kan man inte se säkert på en gång och det tar längre tid att läka.
en vanlig blomma
Oj då det en ordentlig skada då!
När jag skadade mig i somras gjorde de först en vanlig röntgen där de inte såg något, efter någon dag gjorde jag en skiktröntgen/magnetröntgen genom gipset just för att kunna konstatera om det var någon skada eller inte just på båtbenet.
Det är som du säger lång läknings tid just för det benet, tyvärr.. jag hoppas att allt går bra för dig, med alla ben som ska läkas ;)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.