0 218 visningar

4 svar

Puts väck!!!

Gula

9 jan 2007 kl. 20:06

Har ni märkt att alla sidor före 26november är bortputsade???? Det var ju lite synd; det fanns ju massor av information, kartor, bilder och ideer där! Jag förstår att det behöver “rensas upp i träsket” ibland Men då borde väl en förvarning varit på plats!?

0

Elisabeth Jansson

9 jan 2007 kl. 20:17

Micke kanske håller på att förbereda en omorganisation av svampguiden.
Jag håller med dig att det finns fakta som jag vill ta fram ibland i inläggen.
Du kan maila till honom och fråga eller sänder vi en fråga i ett nytt inlägg om han inte svarar på det här.
Alla rapporter är sparade sedan guiden började.

0

Michael Krikorev

10 jan 2007 kl. 02:06

Hej! Alla gamla inlägg är tillfälligt borttagna eftersom databasen var för stor för att kunnas hanteras effektivt med den nuvarande lösningen. Jag tror att det är en av anledningarna till att det gått så trögt att surfa i forumet till och från i höst. Forumsdatabasen har på kort tid växt till hela 25 mb och innehåller närmare 45 000 inlägg.

Hoppas ni alla har tålamod att vänta tills det nya forumet blir klart, det kan dröja ett tag men då kommer alla gamla inlägg att finnas tillgängliga igen.

0

Susanne E

10 jan 2007 kl. 08:11

Den som väntar på någonting gott väntar aldrig för länge…:)

0

Bo E

10 jan 2007 kl. 14:45

Stämmer säkert som Michael säger, för nu går det relativt snabbt på sidan trots att det utvecklas apelsiner upptill.

Teknikens under har aldrig varit min starka sida!

Tack, och gott nytt svampår, Michael!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone