Har ni märkt att alla sidor före 26november är bortputsade???? Det var ju lite synd; det fanns ju massor av information, kartor, bilder och ideer där! Jag förstår att det behöver “rensas upp i träsket” ibland Men då borde väl en förvarning varit på plats!?
Micke kanske håller på att förbereda en omorganisation av svampguiden.
Jag håller med dig att det finns fakta som jag vill ta fram ibland i inläggen.
Du kan maila till honom och fråga eller sänder vi en fråga i ett nytt inlägg om han inte svarar på det här.
Alla rapporter är sparade sedan guiden började.
Hej! Alla gamla inlägg är tillfälligt borttagna eftersom databasen var för stor för att kunnas hanteras effektivt med den nuvarande lösningen. Jag tror att det är en av anledningarna till att det gått så trögt att surfa i forumet till och från i höst. Forumsdatabasen har på kort tid växt till hela 25 mb och innehåller närmare 45 000 inlägg.
Hoppas ni alla har tålamod att vänta tills det nya forumet blir klart, det kan dröja ett tag men då kommer alla gamla inlägg att finnas tillgängliga igen.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.