Minns för ett år sen ungefär, då var det nog inte 10 nya inlägg om dan vid den här tidpunkten…
Nu däremot så är det rejält tilltaget.
Har svampguiden växt eller har den växt???
Kul för oss användare, men speciellt för upphovsmannen!
Ja, jag är ju en av dem som är “nya” på forumet och hittade hit i somras. Det var en väninna som berättade att man kunde läsa rapporter om svampfynd här. Och nu är det här favoritsajten! Tänk vad mycket jag har lärt mig! och så många skratt jag fått! Tack till er alla!
:-D
Det är nog så att fler upptäckt nyttan och glädjen med forumet. Jag har själv känt till det tidigare och lämnat in fyndrapporter sporadiskt men från senhösten har jag blivit helt “beroende” och jag har lärt mig mycket genom att titta på bilder och läsa kommentarer.Det är väl också så att intresset för att plocka svamp och ta tillvara den ökar år från år, så det blir fler och fler som vill lära mer.
här finns en användbar länk för den som har svårt att komma ihåg födelsedagar
http://www.birthday.se/
kolla hur lätt det är
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.