Tänk vad vackert det blir med snö! Ibland är det svårt att uppskatta vintern när man ska starta bilar, elda för värmen och frysa om näsan, men nog bor vi fantastiskt när vi får uppleva årstidernas växlingar!
Hur ser det ut hos er när det är vinter?
Visst ska vi klara av att hjälpa Gula att skicka/lägga upp en bild här på forumet….kan någon förklara bättre än detta eller förstår man det?
Lägg den bilden du vill skicka upp på forumet tex på ditt skrivbord, bara så att du vet var bilden finns någonstans och vad bilden heter sedan när du skrivit ditt svar på en tråd fyller du i ditt namn som vanligt tex Gula.
Under där du skrivit i ditt namn kan du välja med en så kallad dropplist två alternativ,
jag vill inte bifoga bild eller jag vill bifoga bild…..o det vill du….
Nu klickar du på bläddra o tar dig fram till där din bild finns tex på skrivbordet o markerar genom att bara klicka på den en gång, klicka sedan om det nu står öppna eller ok, välj sedan nästa steg så tror jag bilden ska komma i väg….jag ser inte längre fram för jag har ingen bild att skicka upp just nu hehehe….
Hej nattuggla! Vi har klarat oss, ligger mellan ovädren tack och lov! Tycker inte om snön här, fel, snön är ok, men det är inte kul att köra. Blir snorhalt, ingen torr snö utan blött med is under. Och alla orutinerade bilförare som inte begriper att man ska ta sats i uppförsbacke och INTE lägga i ettan med full gas. Och INTE ligga 1 meter bakom bilen framför. SUCK!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.