Tack för tipset-borde väl även finnas på annat håll.Annars får jag väl åka till Köping-bor utanför Strängnäs och jobbar i Västerås, så jag åker faktiskt den vägen ibland.Blir trött på den vanliga emellanåt och gör hemresan från jobbet till en liten utflykt.Brukar bla stanna till vid en stor secondhandaffär i utkanten av stan.
Hmmm….känner på mig att det är dags att ta uti med det här med digital-tv.
Kan den här antennen ersätta en box eller??? Vad gör man om man har fyra tv-apparater (det bara blev så....6 pers i hushållet) - fyar boxar. Om man vill spela in på en kanal medan man tittar på en annan, måste man ha två boxar då - en till tv:n o en till videon?
Säg mig ni vise som vet.
Vi har en box med hårddisk. Då kan vi titta på en kanal och spela in på 2 andra samtidigt. Man kan t.o.m. se ett inspelat och samtidigt spela in. Det allra fiffigaste är att man kan pausa ett direktsänt program, om t.ex. telefonen ringer mitt i nå´t intressant! Men, än så länge måste man nog ha en box till varje TV-apparat.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.