Det låter spännande med svampklubben på Volvo Lastvagnar Får alla som jobbar där vara med?
Kan du berätta mer? Jag har en dotter som börjat intressera sig så smått, hon följde med mig på några utflykter och vi var tillsammans i Vilasund ett par dar i höstas och plockade kantareller och vandrade i fjällen.
Har du också en dotter på Volvo? Jag har min man , min dotter, mitt “mågämne” samt min brorson här på Volvo. Klubben väntar på sponsringsbeslut, sen går vi ut med intresseförfrågan. Vi tror att det blir godkänt, tänkte i så fall starta i vår och lära känna varandra samt planera inför verksamheten.
Det är redan stort intresse för svampklubben, ca 25-30, som har hört av sig. Jag meddelar dig genast jag hör nåt mer.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.