0 307 visningar

14 svar

Fullmånefredag

gunhild

2 feb 2007 kl. 22:08

nu är det fullmåne, hoppas ni kan sova gott i natt, själv har jag en deckare i beredskap utifall att….

0

Kristina i Lund

2 feb 2007 kl. 22:29

Vilken deckare? Jag läser just nu “En dans på rosor” av Reginald Hill.

0

Totte Gbg

2 feb 2007 kl. 22:33

o jaaa vad jag ska sova sen e trött som 17 zzzzz drömma om varulvar prickiga gröna hästar o ja vet inte vad ;)

0

BirgittaD

2 feb 2007 kl. 22:47

Många svampplockar drömmar i natt eller blir detmarsrömmar. Månen varganska full i går också men jag klarade mig.

0

cicki T Belgien

2 feb 2007 kl. 22:52

jaja, ska ut och fota min varulv!
Sov gott!

0

Mossning

2 feb 2007 kl. 23:08

Tittar ut och ser det fantastiska ljuset av fullmånen. Efter tre glas rödvin så går tankarna till en av sveriges bästa artister genom tiderna, John Holm. Har du möjlighet så skaffa LP:n (jag menar CD:n) Sordin eller Lagt kort ligger.

Citat ur en av John Holms låtar:

När vi var barn älskade vi månen
och bad vår Fader vår i månens sken.
Men nu är månen känd uti atomen
och Fadern hastar bort på himmelen.

0

cicki T Belgien

2 feb 2007 kl. 23:42

Här kommer varulven-...

0

Tina Nordberg

2 feb 2007 kl. 23:43

Båttre än så blev det inte. Fick med en stjärna. Någon ulv syns inte.

0

cicki T Belgien

2 feb 2007 kl. 23:47

Här kommer hon

0

cicki T Belgien

2 feb 2007 kl. 23:48

och så försöker jag igen

0

Tina Nordberg

2 feb 2007 kl. 23:51

Vad söt hon är.Skönt att hon är hornlös.

0

Gula

2 feb 2007 kl. 23:54

Ja det där var nog den minst skräckinjagande varulv jag har sett!!Jättesöt!!! :)

0

cicki T Belgien

2 feb 2007 kl. 23:58

Ja min lilla Heidi, så där 50 kilo cirka och så larvig! Men det närmaste varulv jag kommer…

0

Gula

3 feb 2007 kl. 00:02

....och min mamma heter Heidi….. 8-D

0

cicki T Belgien

3 feb 2007 kl. 00:04

Då gillar jag din mamma oxå, även om hon är en varulv ;)))

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone