Är i Gråbo i dag hela dagen hos en polare, först en fika i solen….sen en härlig långpromenad längs sjön Mjörn i solen. Väl hemma igen öppnades vinboxen o middagen var på g. Oxfile med pepparsås sallad potatisgratäng…nu e det snart dax för äpplekakan som vår värd satt in i ugnen…o så irish coffee lagom till melodifestivalen o först i morron åker vi hem guud va skönt med lite mys o pys här vi den öppna brasan ;)
och trött som jag e skrev jag i fel tråd lol
hej igen
???!!!!!???? SVARA
Hej alla glada ! Bohuslän kustnära + 5 grader ingen vind inget regn , vinterskivlingarna växer , vägverket jobbar febrilt med att åstadkomma väg .....ingen sill i gullmarn idag iaf…stormen per förstörde nästan all fryst svamp för mig, 42 timmar utan ström , vi valde att evakuera efter 30 timmar , men nu har vi markkabel = ) ha de gött alla
hej Kristina , dessvärre drabbas vi som alla andra med 80 % intäktsbortfall mot normalt. Men det sägs att vi ska få en genomfartsväg innan 1 mars då de smala småvägarna också börjat rasa.
Här har det f.ö blåst och regnat så det har varit nästan omöligt att vistas utomhus . Sen bestämde sig min högerarm för att lägga ner i nästan 1 1/2 månad , som gjort att jag inte kunnat sitta vid datorn alls.Men nu verkar ljusningen komma = )
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.