0 266 visningar

16 svar

super bowl !!

per d

4 feb 2007 kl. 22:59

alla ni andra som fortsatt är uppe ! skall ni också se super bowl i natt ? jag skall, det blir stort !!!

0

Gula

4 feb 2007 kl. 23:05

När börjar det??

0

per d

4 feb 2007 kl. 23:12

00.25 i natt. men försnacket är redan i gång på dansk tv !!!

0

Bengt Sandh

4 feb 2007 kl. 23:18

per d, jag fattar inte reglerna. Kan du ge mig en liten lektion? Så ödmjukt som möjligt? Varför spelar dom förresten på konstgräs?

0

Gula

4 feb 2007 kl. 23:24

Vilken kanal i Sverige Bengt???

0

per d

4 feb 2007 kl. 23:32

inte alla banor har konstgräs men där man har det är förklaringen att man spelar september-jan/feb och chicago kan vara lite tufft ibland i januari på äkta gräs !!
kan själv inte reglerna helt men lär mig mer och mer efter att ha sett ca 10 matcher de senaste 2 säsongerna.
men sen är det jo showen kring super bowl som är häftig. i fjol var det live koncert med rolling stones på planen i paus och i är är det prince !

0

Bengt Sandh

5 feb 2007 kl. 00:25

Kanalen heter TV 6 och finns med i Viasat-Guldutbudet. Sändningen började kl. 00.00.

0

per d

5 feb 2007 kl. 00:43

bs, kan du se att colts har gräsfläckar på sina vita byxor !?det får man inte av plastgräs !!
märkligt att ingen av de stora kanalerna i sverige sänder ! i danmark är det tv2zulu som de flesta har !

0

Gula

5 feb 2007 kl. 01:07

Tack Bengt!

0

Bengt Sandh

5 feb 2007 kl. 01:24

Av konstgräs får man inga fläckar alls. Bra för miljön eftersom man inte behöver tvätta dräkterna mer än en gång/säsong!

0

cicki T Belgien

5 feb 2007 kl. 01:51

Förlåt en utombordare, inga fläckar av konstgräs, ok, men det är väl inte därför man tvättar kläderna? Jag trodde att det var mer beroende på diverse kroppsvätskor, alltså svett och dyl…

0

Bengt Sandh

5 feb 2007 kl. 02:07

Hej Cicki!

Du har så rätt, ville bara skämta lite.

0

cicki T Belgien

5 feb 2007 kl. 02:10

Phuuii, hoppas per d håller med. Godnatt!

0

per d

5 feb 2007 kl. 06:19

aha bengt ! så har vi fått förklaringen till att alla andra allsvenska lag tycker att elfsborgspelarna luktar så illa när de spelar i sin hemmadress !!

0

Gula

5 feb 2007 kl. 09:18

YEEESSS!! Colts vann!!! Orkade inte titta till slutet, fick nog av Prince…Men vilket jävla uselt väder!!!?!!! Man trodde ju inte sina ögon, och dom bara spelade på?!! ÖÖÖste ner! Hur kunde dom ha alla el-grejer igång utan att nån fick sig en ordentlig stöt???!

0

per d

5 feb 2007 kl. 09:34

gula, hade du bettat på colts ? somnade i soffan efter prince…..

0

Gula

5 feb 2007 kl. 09:57

Hahahaaaa!!!
Nä inte bettat, men höll på dom ändå...av nån konstig anledning…borde kanske ha bettat….

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone