Nej, har inte varit till läkare. Jag trodde ju att det skulle gå över till idag, eller bli bättre, men det har snarare gått åt andra hållet (önskar att jag hade ledstänger överallt i huset). Kan varken böja eller sträcka ut det…men jag kan hoppa fram till datorn :-) Måste väl ringa vårdcentralen i morgon antar jag.
Va gulligt att tänka på mig, Gunhild!
För en massa år sen spelade vi fotboll, jag halkade omkull i blötgräset, hörde hur det small till i högerknäet och fick vansinnigt ont. Det var på midsommarafton, ingen fick köra bil, så det var bara att medicinera.
Nästa kväll till akuten och fick konstaterat, att korsbandet i knäet hade gått av. Ingen operation, det gör dom visst bara på unga idrottsmänniskor, fick lära mig hur jag skulle linda knäet samt träningsprogram.
En vecka efter “olyckan” for syrran och jag (med kryckor) och båtluffade i Grekland, gick faktiskt ganska bra, fick mycket hjälp från alla människor.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.