dom har ett an landets mest övervärderade fotbollslag som spelar på en plastmatta som kan vara köpt på ellos och nu så detta !
“Pinocchio kan bli staty i Borås
Kommunstyrelsen i Borås röstade på måndagen ja till en nio meter hög bronsstaty föreställande Pinocchio. Nu saknas bara ett beslut i kommunfullmäkige, skriver TT.
Statyn har varit omtvistad och alla Boråsare jublar inte över idén att stadsbilden ska prydas med den italienska trädockan vars näsa växte för varje lögn han uttalade.
Figuren har heller ingen koppling till Borås.”
LOL
borås-staden utan egen identitet !
per d, jag gläds så enormt av att du retar dig på Elfsborgs SM-GULD! Varje inlägg där du visar ditt förakt mot Sveriges bästa fotbollslag är en njutning för mig.
Pinocchio har inte i Borås att göra om han inte dekoreras med gul tröja och svarta byxor.
Sedan undrar jag om det verkligen är per d som har skrivit inlägget eftersom han aldrig tidigare har använt sig av stora bokstäver på forumet. Eller så är det så att han använder stort B som i Borås av ren vördnad för vårt fina fotbollslag…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.