0 251 visningar

6 svar

borås igen.....

per d

5 feb 2007 kl. 23:09

dom har ett an landets mest övervärderade fotbollslag som spelar på en plastmatta som kan vara köpt på ellos och nu så detta !
“Pinocchio kan bli staty i Borås
Kommunstyrelsen i Borås röstade på måndagen ja till en nio meter hög bronsstaty föreställande Pinocchio. Nu saknas bara ett beslut i kommunfullmäkige, skriver TT.

Statyn har varit omtvistad och alla Boråsare jublar inte över idén att stadsbilden ska prydas med den italienska trädockan vars näsa växte för varje lögn han uttalade.

Figuren har heller ingen koppling till Borås.”

LOL

borås-staden utan egen identitet !

0

cicki T Belgien

5 feb 2007 kl. 23:27

varför inte pomperipossa?

0

Bengt Sandh

6 feb 2007 kl. 00:55

per d, jag gläds så enormt av att du retar dig på Elfsborgs SM-GULD! Varje inlägg där du visar ditt förakt mot Sveriges bästa fotbollslag är en njutning för mig.

Pinocchio har inte i Borås att göra om han inte dekoreras med gul tröja och svarta byxor.

Sedan undrar jag om det verkligen är per d som har skrivit inlägget eftersom han aldrig tidigare har använt sig av stora bokstäver på forumet. Eller så är det så att han använder stort B som i Borås av ren vördnad för vårt fina fotbollslag…

0

Bengt Gul Sandh

6 feb 2007 kl. 01:41

per d, en liten hälsning från Sveriges bästa fotbollslag! Håll till godo!

0

Mossning

6 feb 2007 kl. 02:23

-

0

per d

6 feb 2007 kl. 09:15

bengt s ! har du aldrig hört talas om eller provat cut and paste på din dator ? det var det jag gjorde från aftonbladet och därav b i versaler och sannerligen inte som någon högaktning till vare sig dig, borås eller elfsborg !

0

Bengt Blå Sandh

6 feb 2007 kl. 09:59

Bra jobbat, Mossning! Du har förstått det hela till skillnad mot vissa andra. Kul bild!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone