0 274 visningar

4 svar

Fota svampar igen...

Gunhild

7 feb 2007 kl. 23:15

Hurra!! Nu kan jag använda båda händerna igen, tror jag. Jag har efter en dryg månad sågat upp mitt gips på vänstra armen. Den såg inte rolig ut, smal, helt muskellös och med trycksår och blåmärken och en massa döda hudceller, skulle få nytt gips pga båtbenet vilket jag slapp efter kontrollrtg. Jag fick istället en skena för ytterligare två veckors vila och kan nu äntligen nå tummen med fingrarna och nu kan jag greppa kameran med båda händerna igen, ska ut och prova i morgon. Tyvärr är det ganska kallt, just nu minus 23 grader, det kändes bistert att ta kvällspromenad med hunden. Otroligt ändå vad kroppen har förmåga att läka.

0

Totte Gbg

7 feb 2007 kl. 23:26

Va härligt att du blivit så mycket bättre Gunhild, ska bli kul o se vad det kommer för foton..ta det lungt nu bara ....

0

Susanne E

8 feb 2007 kl. 08:04

Gratulerar, Gunhild! Måste kännas härligt att få bort gipset. Säger som Totte: Ta det nu lugnt!!!Kan tipsa om att det finns behändiga broddar på Apoteket att sätta på skorna.
:-)

0

Gunhild

8 feb 2007 kl. 08:27

Jag har tre par broddar och två pannlampor men det gäller att ha dom på. Jag skulle ju bara gå en tur på åkern så broddarna hängde hemma i hallen. Det blir nog ingen långtur i dag det är 24 grader kallt och skidåkning på TV
Tack för present (Alf) och blommor och all uppmuntran från mina forumkompisar.

0

Tina Nordberg

8 feb 2007 kl. 09:02

Tummen upp Gunhild.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone