Inget speciellt eg.. Skulle bara följa med gubben ut när han skulle gå. Stod 2 meter från garageporten när jag vände mig om o skulle gå in igen. Oh jäklar va en lönnfet kärring stupar!!Hade mobilen i fickan o den landade jag ju på naturligtvis. Bindningstiden går inte ut förrän i Maj. Displayen sprack. Det går, med lite god vilja, att se vem man ringer till. För ringa går faktiskt. Skrapade knät duktigt. Foten som vek sig känns inte alls(?)
Höger fot vek sig o jag landade på vänster knä o höft. Fråga mig inte hur jag gjorde..
Lördag jämn vecka = JOBBA 7 timmar *stön*
Gula. Jag vet inte heller hur jag gjorde. Hade Birkenstock på mig så det va inga kinky highheels *L*
Visste direkt där jag låg att mobilen va kass!? Är så puckad så att jag ahde nog hellre brutit foten än kvaddat mobilen. Foten läker men inte mobilen. Har nyss oxo bestämt mig för att byta bil så nu finns det inget extra att handla för.
kan bara säga hahahahaha skrattar så tårarna rinner…..själv har jag ätit middag, slängt in en kaka i ugnen gick ner o handla lite godis att smaska på o grädde till irichcoffin o en falukorv att grilla i morgon när vi ska ut på tur i skogen :) o när jag kom tillbaka från affären var chokladkakan klar voila!! ;)
o nu mumsmumsa utan brutna ben glapack o allt annat he he, , ,
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.