Här är det mycket snö nu. -10 och ser ut att bli en fin och solig dag. Är snart på väg att åka och kolla sonens hockeymatch. Vad ska ni hitta på idag? Och vad blir det på lördagsbordet? Här blir det nog Tacos, det var längesedan.
Ha det gott alla forumister!
Ge dig nu inte ut på isen också, Susanne! ;) Här är det också soligt och lite vitt på marken. Vad härligt det är att ta in lite kvistar och få vår inomhus, Lena! Mina döttrar har konståkningsträning i eftermiddag, så jag och mannen får väl sitta och frysa i Lunds omoderna ishall, som vanligt. Håller vädret i sig, tar vi en promenad under tiden. Ikväll blir det wok med kyckling, wokgrönsaker, kokosmjölk och ris till det.
Ha en fin dag, alla!
Här har vi -8, 1 och solen tittar fram, ganska fint faktiskt!!!
Jag måste säga att det här är en exklusiv väderlekstjänst, man får både temp-uppgifter och bilder från olika delar av landet nästan “live”!!!! Jätteroligt!! Och tack Lena, Hade helt glömt bort att det är tid att ta in kvistar till drivning!!!! Måste ut och kapa!
- 10, solen skiner och det verkar bli en härlig dag. Jag ska läsa lite, skjutsa sonen till filmmaraton hos kompisen, träffa min syster och titta på katten som adopterade henne, äta lite god spenatpaj till kvällen och kanske ta ett gott glas vin till den.
Hmm…kanske ett besök på Plantagen också innan kvällen. Börjar bli ett sug i odlarcentrat i hjärnan!
Hälsat på en kompis-fikat med semla.Hennes buskar gnistrade vackert i solljuset.Handlat pärlor och tillbehör-vilken tur jag hade- stora korgar med halvaprisetgrejor. Nu ska jag laga Pollo con ajo - får middagsfrämmande - å när kycklingen har hoppat in i ugnen ska jag nog ta en middagslur. Och sen ska jag göra creme brule till efterrätt-fick en gasbrännare i julklapp-jätteskojig!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.