0 399 visningar

11 svar

j-a katt!

cicki T Belgien

14 feb 2007 kl. 17:19

Tänkte skämma bort oss lite med en kantarellstuvning ikväll. Hade puttrat till den på spisen och lät den vara i kastrullen. Och vad ser jag, vilddjuret Sushi, liten kattfröken som stoppar tassen i godiset och slickar av tassen (hon använder tassen som bestick). MORRRRRRR. Nu är jag inte speciellt petig av mig men med tanke på musen hon levererade på förstubron tidigare…

0

gunhild

14 feb 2007 kl. 17:22

ingen fara för sorkpest, koka upp den igen stuvningen och glöm katta…

0

cicki T Belgien

14 feb 2007 kl. 17:24

håller med, dessutom brukar hon vara välmanikurerad eller vad det nu heter.

0

Bettan

14 feb 2007 kl. 17:35

Brände hon sig inte??? katta!

0

Tina Nordberg

14 feb 2007 kl. 17:59

Hur många gånger har du inte pussat henne när du inte haft en aning om vad hon haft i munnen.
Hon tvättar fötterna oftare än vi.

0

cicki T Belgien

14 feb 2007 kl. 18:02

Helt rätt, hade nog varit allvarligare om det varit vovvarna, fast då hade det i och för sig inte varit något problem ALLT hade varit borta!

0

Tina Nordberg

14 feb 2007 kl. 18:22

Så sant, så sant.

0

mysigt!

Karin Z Västerås

14 feb 2007 kl. 18:33

Tänk så mysigt! Att ha en katt som delar svampintresset!

0

mysigt!

cicki T Belgien

14 feb 2007 kl. 18:53

jojo, men hon kunde väl hjälpa mig att hitta svampen istället. Som det är nu är det nog grädden i såsen som lockar!

0

mysigt!

Tina Nordberg

14 feb 2007 kl. 20:46

Visst är missarna hjälpsamma, bla med att sprida ut svamp som ligger på tork.

0

Ja men...

Karin Z, Västerås

14 feb 2007 kl. 21:06

man får vara glad för det lilla!

0

Bo Reyer

15 feb 2007 kl. 16:26

Detta var som katten! Om det hade handlat om en lite vildare katt skulle du komntaktat LO.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone