Men å! Tänkte inte så långt :-D…blev så glad!
Hmmm, å andra sidan kanske det finns någon gemensam “svampkontakt” som har din mail. Jag kollar. Så slipper man lägga ut mailen på nätet. Läste just igår på ett annat forum om hur lätt det är att få sin mail spammad om man lägger ut den.
Själv brukar jag blötlägga svampen en stund sedan fräser jag svampen med lite lök häller över grädde, använder även svampbuljongen, kryddar med lite peppar och ev liten av en hönsbuljongtärning, sedan får det stå och puttra en stund för att sist hälla i en skvätt med conjak om man vill;) God som sås till nåt smarrigt eller hälla i små krustader som en liten aptit retare…
Idag kom det svartisar med posten. Och det var inte bara ett smakprov! Det räcker till hela familjen när den är tillagad. O, så spännande det ska bli…jag väntar till helgen som en riktig höjdpunkt! Hinner inte ringa nu, men kanske i morgon?
Tusen tack, Trumpelisa! När det blir säsong så kommer den utlovade Rimskivlingen till dig.
Ps. Du hade inte lagt i någonting annat i stället för det tänkta “följebrevet”...handlingslistan eller så... :-D Ds
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.