krypit i snön är vad jag roat mig med och visst finns det tickor att se. Tyvärr blev vissa bilder dåliga, svårt att hänga i krokig arm över en bäck.Döda alar och aspar växte de på och den sista suddiga bilden var inne i en stock på marken, den är jag nyfiken på men förstår om det är svårt att avgöra vad det är.
Ja Tina eldticka stämmer nog, men sen då ?
Kommer det folk tror de att man fått något allvarligt fel när man står i djupsnön och stirrar på ett dött träd, grått och minus fyra.
Två skinn såg jag också , det ena på al den andra på sälg men är det samma art tro ?
Och så denna nästan runda ticka med vit ovansida och gul/orange under. ( Irene, blir det rätt ) Naturligtvis växte den på undersidan av en fallen asp, så det var att stå på knä i snön, och resultatet blev därefter.Nu väntar en varm dryck så att jag tinar upp.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.