Visst har vi andra intressen åxå, här är mina:
Bowling, matlagning (och äta maten), skriva dikter o rimma, foto (nyupptäckt)hantverk o snickeri.Yxkastning, har förresten tävlat idag.Kom trea bara för att de andra var ännu sämre.Blääää.
Bidde det inget Renedez-Vous?
Har du testat trumpeterna än?
Var var ni och åt? (kan vara bra med fler ställen att välja på). Hoppsan, Trumpelisa kör visst tjugo frågor. Nu ska jag lugna ner mig och gå ner och äta av “gubbens” goda mat. Jag behövde bara göra svampsåsen. Bon apetit
Det blev för långt att gå med mitt dumma knä till “din” restaurang. Men den ska jag prova en annan gång! Alltid bra att få tips! Vi hittade en annan italiensk nyöppnad restaurang istället. Gula kanske kommer ihåg vad den hette. Den låg i gallerian i Kulturhuset. VÄLDIGT god mat! Trevligt ställe!
Alla utom jag försvann på aktiviteter idag, så trumpeten blir i morgon. Tänkte göra stuvning i croustader som förrätt till söndagssteken. Vill inte blanda ihop dem med så mycket annat, för att få känna smaken så bra som möjligt. Det blir en högtidlig stund, haha! Har hållt mig läääänge nu!
Ingen aaaning vad den krogen hette!!! Förr i världen tog man alltid tändstickor från bra krogar men det är ju andra tider nu…. TITTADE faktiskt inte ens vad den hette!! Vi läste ju menyn…jaja, den var iaf. i Gallerian mitt emot NK. Pizzorna såg också goda ut! Det var nog bland det godaste kött jag har ätit och Kallesåsen var fantastisk!!! Det är nånting att drömma om när man slabbar ihop nån gegga här hemma .....
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.