0 302 visningar

19 svar

5

Susanne E

23 feb 2007 kl. 23:24

Ja, så var man hemma från storstan´. Och mat fanns det också ;). Oxfilén med karljohansås och potatisgnocci var suveränt gooood. Vilka smaker! Och vilket trevligt sällskap. Det ska vi göra om Gula!

0

34

Susanne E

23 feb 2007 kl. 23:25

...men här har det inte varait alldelse lugnt…murkelproblem? och en ny forumist? Carin Lundberg. Roligt med nytt folk! Hoppas att du uppskattar det härliga forumet som guiden är! Det gör vi :-)

0

46

Gula

23 feb 2007 kl. 23:42

Ja det var ingen dum resa!! Gör gärna om den!!!
Och här på forumet är det livligt!! Jag tror alla har slocknat…. efter alla smockor som flög i luften…

0

77

Susanne E

24 feb 2007 kl. 00:03

Hoppas att alla sover gott då, så de är pigga och glada imorgon :D

0

46

Totte Gbg

24 feb 2007 kl. 00:28

Filmen e inte slut än…

0

En undran till er i natten

Yuppin

24 feb 2007 kl. 02:08

Halka in här
Har ni inget liv utanför svampforumet?
Familj jobb vänner föreningsliv intressen osv?

0

En undran till er i natten, 30

Gula

24 feb 2007 kl. 10:31

NÄÄÄ !!!

0

33

kobran

24 feb 2007 kl. 13:20

idag är det lördag.

väntar på ett möte vid tre.

kul att kjolla guiden en stund dessförinnan, bäste herr yuppi

0

60

Trumpelisa

24 feb 2007 kl. 13:37

Yuppin! Visst finns det annat att göra men det här forumet är för många beroendeframkallande :=))

0

18

Susanne E

24 feb 2007 kl. 13:45

Exatkt Trumpelisa! Där satte du huvudet på svampen!

0

33

Gula

24 feb 2007 kl. 13:52

Ja svampar är ju beroendeframkallande…vilket långt oed….

0

38

Gula

24 feb 2007 kl. 13:52

...alltså ORD!!!

0

45 gula

kobran

24 feb 2007 kl. 13:54

...detdär var väl på gränsen…

undras hur han har det på resan nu Michael K.

Kanske kollar han sidan från nåt exotiskt nätkafé ibland?

0

21 kobran

Gula

24 feb 2007 kl. 14:04

Ja visst var det! Men titta bara på det här forumet så står det ju helt klart :))))

Har också undrat hur Michael har det! Han behöver väl inte frysa iaf.!!!

0

En undran till er i natten, 30

Tina Nordberg

24 feb 2007 kl. 18:49

Visst har vi andra intressen åxå, här är mina:
Bowling, matlagning (och äta maten), skriva dikter o rimma, foto (nyupptäckt)hantverk o snickeri.Yxkastning, har förresten tävlat idag.Kom trea bara för att de andra var ännu sämre.Blääää.

0

Trumpelisa

24 feb 2007 kl. 18:57

Bidde det inget Renedez-Vous?
Har du testat trumpeterna än?
Var var ni och åt? (kan vara bra med fler ställen att välja på). Hoppsan, Trumpelisa kör visst tjugo frågor. Nu ska jag lugna ner mig och gå ner och äta av “gubbens” goda mat. Jag behövde bara göra svampsåsen. Bon apetit

0

59 Trumpelisa

Susanne E

24 feb 2007 kl. 19:43

Det blev för långt att gå med mitt dumma knä till “din” restaurang. Men den ska jag prova en annan gång! Alltid bra att få tips! Vi hittade en annan italiensk nyöppnad restaurang istället. Gula kanske kommer ihåg vad den hette. Den låg i gallerian i Kulturhuset. VÄLDIGT god mat! Trevligt ställe!

Alla utom jag försvann på aktiviteter idag, så trumpeten blir i morgon. Tänkte göra stuvning i croustader som förrätt till söndagssteken. Vill inte blanda ihop dem med så mycket annat, för att få känna smaken så bra som möjligt. Det blir en högtidlig stund, haha! Har hållt mig läääänge nu!

0

49

Gula

24 feb 2007 kl. 22:10

Ingen aaaning vad den krogen hette!!! Förr i världen tog man alltid tändstickor från bra krogar men det är ju andra tider nu…. TITTADE faktiskt inte ens vad den hette!! Vi läste ju menyn…jaja, den var iaf. i Gallerian mitt emot NK. Pizzorna såg också goda ut! Det var nog bland det godaste kött jag har ätit och Kallesåsen var fantastisk!!! Det är nånting att drömma om när man slabbar ihop nån gegga här hemma .....

0

51

Gula

24 feb 2007 kl. 22:12

HAAAAAA, hittade namnet!!!! “Piazza Fiore” heter den!!!!

0

103

Trumpelisa

25 feb 2007 kl. 09:36

söndagspigga forumister. Tack Gula! Jag ska lägga namnet på minnet.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone