Ja rödkul låter väldigt spännande;-D!!!
Tack, vad snälla ni är!!! Ja jag har bara en mellanstor burk med torkade trattisar kvar, så det är inte mycket att hurra för :( och dom sparar jag till något bra tillfälle….kanske när morsan fyller 85 i maj…Så om nån känner att den kan avstå så tar jag gärna emot! Kan byta mot fröer kanske??? Tyvärr inte svampfrö.... :)
Mejla mig i så fall : gula_l@hotmail.com
Nämen - ni är ena riktiga gulle-rumpor hela bunten!!! Tänk att ni plockat så mycket att ni har att ge bort!!!! Det är VÄLDIGT snällt av er!!!
Susanne, nu ska jag få av Karin så skicka inte, det går bara åt genast och så står jag där igen och slickar i tomma burkar…. Jag är dålig på att spara…men lite senare kanske..8-))))??
Tack så ryyysligt!!!!
Oj, nu blev det lite rörigt. Skickar Karin svart trumpet till Gula? Jag kan skicka rödgul trumpet till Karin. Själv har jag aldrig provat rimskivling eller kremlor. Om vi kommer överrens om tågordningen så kommer jag att lägga ut en hotmailadress. (Måste vänta tills tonårssonen vaknar så han kan visa hur man gör). :(
Oj, nu blev det mycket…
Jag har lovat att skicka lite gott och blandat till Gula, inget specificerat.
Svart trumpet har jag inte, men tar gärna emot av någon i utbyte mot något annat! Ska vi byta svarta mot rim och kremlor, Trumpelisa?
Jag väntar tills du lägger ut din hotmail.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.