0 300 visningar

16 svar

Gröna

Maya K. I.

25 feb 2007 kl. 21:04

Hur går det med GI? Har gått ner 2kg på en vecka och gubben ca 4kg. Vi äter mycket gott och mår bara bra, man behöver ju aldrig vara hungrig, så vi fortsätter ett tag till.

0

Gula

26 feb 2007 kl. 11:26

Wow, det verkar ju vara en bra “kur” det där!!! Bättre än mina majo-smörgåsar ;-)

0

Maya

Morgan

26 feb 2007 kl. 11:54

Låter intressant, vad får man äta?
Och vad måste man avstå för gott?
Har du några läckra recept att bjuda på?

0

Maya

Trumpelisa

26 feb 2007 kl. 12:08

Hej Maya! Tänkte också försöka med GI så smått. Har spolat potatisen, pastan och brödet. Nog kan man väl äta avocado till sovlet eller? Jag vill som Morgan gärna ha lite tips o råd

0

Maya

Gröna

26 feb 2007 kl. 14:21

Jag vet inte, kanske några hekto bort!? Hela familjen har förnärvarande en otäck influensa och har haft en sådär 30-40 grader i feber. Det har tärt en del på kroppen!
Snart kanske man kan börja äta sig ännu smalare igen.

0

Maya K. I.

26 feb 2007 kl. 15:31

Gula, du får äta dina majjo och osten, men utan bröd dom första veckorna.

0

cicki T Belgien

26 feb 2007 kl. 15:32

ujujuj ta fram gladpacken direkt gula!

0

Gula

26 feb 2007 kl. 15:37

Äh, jag får sörpla i mig den direkt från tuben!!

0

Maya

Maya K. I.

26 feb 2007 kl. 15:38

Morgan, gå in på Expressen.se, dom har en hel del om GI. Första två veckorna äter vi absolut inget med socker, inte pasta, ris eller potatis, men ägg, kött, fågel, fisk, ost samt MYCKET grönsaker. Behöver aldrig vara hungrig, men får ändå en rivstart på viktminskningen.

0

Maya

bruna

26 feb 2007 kl. 16:46

VA?
Äter ni mobilmaster?

Låter hårdtuggat?

Tacka vet jag en häst!

0

Bruna

Gula

26 feb 2007 kl. 17:15

Färsk??? Vi har två....

0

Maya

bruna

26 feb 2007 kl. 17:21

Två färska hästar?

0

Maya

Gula

26 feb 2007 kl. 17:23

JA !!!!!

0

Maya

cicki T Belgien

26 feb 2007 kl. 17:25

Bruna, det här är kanske något för dig istället http://www2.ridsport.se/

0

Maya

bruna

26 feb 2007 kl. 17:56

Jag såg en häst!

0

rosa

26 feb 2007 kl. 17:57

Jag såg två!

0

Maya

PiaFia

26 feb 2007 kl. 18:04

Scandinavium, där har man ju oxå varit i helgen, många hästar var det!!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone