0 318 visningar

20 svar

dagens katt

cicki T Belgien

26 feb 2007 kl. 14:40

min datakatt, en sk LAP-top, vaktar musen och JAMsar med tangentbordet…

0

cicki T Belgien

26 feb 2007 kl. 14:49

Äsch här kommer bilden

0

Gula

26 feb 2007 kl. 15:35

Sicken sötnos!!! Den ena av våra katter ligger och sover i “in-lådan” vid sidan av datorn och den andra skall absolut vara i min famn när jag sitter här!! Dom är roliga dom små liven!

0

Charina

26 feb 2007 kl. 18:57

cicki är vänsterhänt.

Har en kompis som bor i Åkersberga han stod inloggade en gång som “Upptagen, rensar katt ur tangentbord!”

Då jag har 2 kräkmånsar så trodde jag ju givet att hans lilla missa hade vomerat i t-bordet. Men det va bara katthår.. En masse!!

0

Gula

26 feb 2007 kl. 19:07

Hahahaa…Jag märker att jag har snart samma problem här! Ena katten är ganska långhårig och det är ju så klart den som stryker runt t-bordet och sitter på det också ibland….

0

Charina

26 feb 2007 kl. 19:09

Har oxo en lap. Jag stänger den när jag inte använder den. Dammsuger t-bordet då o då.

0

Gula

26 feb 2007 kl. 19:11

Jaa! Dammsugning är en bra ide! Jag som bara brukar blåsa lite….

0

hälsnigar från väsby

Nina A

26 feb 2007 kl. 22:03

kapar tråden och låter mina kvällkissar säga hej till publiken:D

0

hälsnigar från väsby

Gula

26 feb 2007 kl. 22:19

Åååh, så fina!!! Är det lite skogskatt i den övre???

0

hälsnigar från väsby

Nina A

26 feb 2007 kl. 22:26

inte så vitt jag vet, hon är en tvättäkta bonnis, växte upp bland får och kor:)
pappa var långhårig och lika ickerasren han med :)

0

hälsnigar från väsby

Gula

26 feb 2007 kl. 22:36

AHAA, men hon liknar verkligen skogisar! Vi har två systrar som är olika som natt och dag! Mamman har skogis i sig men den ena katten är liten , rund, korthårig och blixtsnabb och den andra är stor(=lång) halvlånghårig och bra mycket trögare. Båda två härliga personligheter!

0

Katterna

Susanne E

26 feb 2007 kl. 23:10

Å vad fina katter. Urcharimigt tecknad din svartvita cicki! Dina var också söta Nina! Har en lurvig jag med som skulle ha varit bondkatt…men pälsen bara växte och växte…nu är hon långhårig :D

0

Katterna

Gula

26 feb 2007 kl. 23:11

Har den slutat växa nu Susanne??

0

Katterna

Susanne E

26 feb 2007 kl. 23:14

haha ! ja, det får vi hoppas annars får vi byta namn till Rapunzel på henne :D

0

Katterna

Gula

26 feb 2007 kl. 23:19

Hon kan bli kattguru!

0

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 00:30

cicki är inte vänsterhänt, det här är gubbens dator och han är inte heller vänsterhänt, men för att undvika musarm fick han byta sida…

0

Susanne Nö Skåne

27 feb 2007 kl. 05:36

Ja det här är min källing.Det är bra att ha en kompis vid datorn.Ibland jagar han muspekaren ibland avtuppad…

0

Charina

27 feb 2007 kl. 07:30

Gode värld vicken söt kisse!!

cicki:hur fixar man att byta mushand bara så där?!

Sedan jag köpte lappen så använder jag endast pekplattan. Funtade ett tag på att köpa en ny “mus” men tiden gick o jag vande mig vid pekplattan.

0

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 15:04

det finns visst specialmöss som är spegelvända, dvs vä klick blir höger så behöver man inte byta finger om du förstår vad jag menar…

0

Charina

27 feb 2007 kl. 17:49

Jodå, jag fattar

0

Maya K. I.

28 feb 2007 kl. 09:27

Åh guuud, så fina katter ni har, blir jätteavundsjuk för jag är allergisk mot katter och allt möjligt, så det är bara att låta bli dom.
Men hund ska jag skaffa då jag går i pension, för dom tål jag.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone