0 319 visningar

12 svar

24

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 00:42

Godnatt alla 24

0

92

Gula

27 feb 2007 kl. 00:51

Inte ännu Cicki!

0

99

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 01:08

Så det är du och jag och alla andra 97?????

0

95

Gula

27 feb 2007 kl. 01:12

Ja det verkar ju såå. Har du varit inne på Odla.nu :s sida?? Dom har en ny chatt som är ganska trevlig! Det går undan minsann när där är folk! Nu är det säkert tystare.

0

91

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 01:24

Nej har inte kollat. Odling är inte riktigt min gej, skäms tillräckligt över att vara med bland tickor, lavar, skinn osv när jag bara vill plocka svamp (som man kan äta!)

0

89

Gula

27 feb 2007 kl. 01:31

Vadå, skinn är väl ingen svamp!? Skinn kan HA svamp….Jag vill också plocka svampar som går att äta! Inga skinn. Med svamp.
Men Odlas forum och chatt är precis som här: man pratar om allt möjligt! Ännu mera än här ! Gå in och kika nån gång!!!

0

100

cicki T Belgien

27 feb 2007 kl. 01:38

Odlas adress? Och heter du Gula där också? Måste testa!

0

82

Gula

27 feb 2007 kl. 01:55

http://www.odla.nu Dom håller på och installerar ett nytt forum så det är inte klart än men chatten funkar!!!!

0

Kristina i Lund

27 feb 2007 kl. 13:41

Här är ju stendött idag! Är alla inne på Odla, eller? Jag kan inte hitta deras omtalade chatt - är det jag som är blind, eller finns den inte idag?

0

Kristina

Susanne E

27 feb 2007 kl. 14:00

gå in på http://www.odla.nu . Upptil på den grå listen klickar du på “forum” då kommer det upp info om att forumet är stängt för tillfället…men scrolla ned lite, där är en ruta med en javakopp…låt den ladda klart, så kommer där en ruta du skriver in anvädarnamn och så klickar du brar på “logga in” .

Sedan är det bara att hålla i hatten för där går det undan!!! Jösses ibland är det 30 st samtidigt som pratar. Man hinner kanppt skriva själv för att hinna läsa allt! Kul!! prova!!

0

Susanne E

Kristina i Lund

27 feb 2007 kl. 14:10

OK! Tack för hjälpen! Ska kolla senare.

0

70

Bo E

27 feb 2007 kl. 16:21

70 nu men dött på forumet

0

70

Putte

27 feb 2007 kl. 16:31

Pröva på Odla.nu under forum och längre ner är det en kaffekopp tryck på den, där är det full rulle!!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone