Ibland händer små underverk ! Blomman hade förpassats ut i kallfarstun för sin skröplighet och igår tackade den mig med denna skönhet.
Då känns det härligt att leva, likaså att ha kommit ut ur feberdimmorna efter en knockout influensa.
Vilka söta kattbilder, omöjligt att ranka någon vinnare och till Klas J, krya på dig, finns det liv finns det hopp.
Fin blomma, Lena! Och tack för påminnelsen! Innan jag reste till Idre satte jag ut en halvrisig primula och en kruka gräslök på vår inglasade altan. De skulle inte ha klarat sig inomhus utan vattning. Nu gick jag och kollade - de var jättefina! Primulan var som nyköpt!!! De har stått ljust och kallt i 1, 5 vecka.
Det var en vacker och för mig helt okänd blomma! Det närmaste jag associerar till är nån fantasiteckning ur Tove Janssons tecknade sagor om Mumintrollen!
Visste inte att du varit sjuk, men gratulerar till tillfrisknandet!
Jag har väl inte hängt med i alla inlägg för tydligen har både du och klas j varit illa däran senaste tiden!
Skönt att det nu går åt rätt håll i alla fall!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.