...är bra konstigt, verkar ha svårt att bestämma sig! Igår smälte den mesta snön bort. I natt har det snöat igen (ett par cm) och det ska bli 6-7 grader “varmt” idag. Var det lönt? Imorgon är det mars - var är våren? Jag vill ha sooooool!
Kalle, tratt, rimskivling och kremlor!
Nej, inga ändrade planer idag, ska försöka hålla mig till fredag åtminstone…. eller lördag! Köpte fläskkotlett i bit utan ben igår och till den passar det ju jättebra med en god svampsås! Åå kan knappt bärga mig, går hela tiden till köket och tittar på dom, att dom säkert finns kvar…
Sextiden skulle jag tro! Men vilken dag vet jag inte :) ! Antagligen lördag, för på söndag blir det ju traditionellt kyckling!!
Just nu är det vanvettigt HALT där ute, höll på att gå “gammaldags” när jag hämtade posten…. tur att man inte behöver ut och köra idag!!!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.