0 260 visningar

16 svar

Några bilder...

Jenny

1 mar 2007 kl. 22:43

från en av höstens svampturer

0

Grethe F

1 mar 2007 kl. 23:49

Den Karl Johan wow jag var ute i skogen då jag så bilden

0

gunhild

2 mar 2007 kl. 16:30

Kalle ser ut att vakta ingången till nån grotta han skulle ha haft en klubba i sin hand

0

cicki T Belgien

2 mar 2007 kl. 16:44

kan det inte vara höst snart!

0

Trumpelisa

2 mar 2007 kl. 17:39

Suget bara växer. Inte snällt Jenny (OBS! skämt)

0

Några bilder... ALLA

Lena M

2 mar 2007 kl. 17:48

som har bilder ifrån förra säsongen kan väl bidra med något som får oss att minnas och längta till tider som skall komma.
Min bild lockar väl inte till njutas annat än med ögonen, men medge att de är färggranna.

0

Snöfri skog

Irene A

2 mar 2007 kl. 18:08

Här är “finskogen” som de flesta av våra trattkantareller kommer ifrån. Halva skogen avverkades för snart tre år sen. En tröst i bedrövelsen var i alla fall murklorna som kom där förra våren.

0

Snöfri skog

Gunilla

2 mar 2007 kl. 18:11

Inte bara senaste säsongen-ett urval av mina svampbilder från flera år.

0

Snöfri skog

Gula

2 mar 2007 kl. 18:54

Hahaa, klistrat fast golfbollar på trädet, Gunilla?!!!

0

Snöfri skog

Gunilla

2 mar 2007 kl. 18:57

F-n åxå-genomskådad! jag trodde ju ni skulle gå på att det var svamp!

0

Snöfri skog

Gula

2 mar 2007 kl. 19:01

Vi tog dig Gunilla ;-D !!!
Kan nån säga om svaveltickan är mångårig eller ettårig???? Farbror Nisse här bredvid har (hade?) en jättefin!!!

0

Kristina i Lund

2 mar 2007 kl. 19:24

Härliga bilder, alla! Vilken ansamling av flugsvamp, Lena. Det måste ha lyst om dem! Irene, murklorna ser jättestora ut, var de det?
Åh, vad jag blir sugen på svampplockning!

0

Bokskog

Tony S

2 mar 2007 kl. 19:55

Några bilder från oktober-05, en närbelägen bokskog.

0

Bokskog

gunhild

2 mar 2007 kl. 21:31

Trean var underbar vilket glasbruk har gjort denna?

0

Lena M

3 mar 2007 kl. 07:38

Roligt att se era svamp/naturbilder, hoppas att det blir flera.

Bokskogen är ju så häftig, minns första gången jag var i Skåne och kom in i detta trolska rum, det var en upplevelse.

0

Nina A

3 mar 2007 kl. 09:07

mina favvobilder från förra säsongen

vad jag längtar till i höst!!!!

0

missade en

Nina A

3 mar 2007 kl. 09:16

en till favorit, lever fortfarande på minnet;)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone