0 381 visningar

11 svar

Skräp i receptbanken

Trumpelisa

5 mar 2007 kl. 11:07

Varning! Nu är det nåt skit i receptbanken igen.

0

Susanne E

5 mar 2007 kl. 15:01

Nu är jag inte riktigt någon datanörd men “none” har jag sett på ett annat forum (som fanns på AMS hemsida!) där det fullstndigt var nedlusat med “None”- skräp, fanns nästan ingenting annat! Så jag hoppas att någon håller koll på guiden!

0

gr

5 mar 2007 kl. 15:42

Hvad är none ??????????????? Jag öpnar inte nogonting jag inte känner

0

Grethe F

5 mar 2007 kl. 15:42

Det skulde vare

0

Bo E

5 mar 2007 kl. 16:44

Där finns 2 recept inlagda under rubrik None.

Tack för varningen None betyder väl “inga recept”

Men vad är det då? Virus?

0

Trumpelisa

5 mar 2007 kl. 18:34

Tryckte på en sån fil för några veckor sedan (dagen innan Mickes avresa). Det var en porrsaijt. Det tycker inte jag hör hemma här. Vet ju inte om är det nu med men jag tänker i alla fall inte kolla.

0

Grethe F

5 mar 2007 kl. 18:56

WOW det var just hvad jag mistänkte jag öpnar alldrig dom men en dag kanske man gör det av mistag

0

cicki T Belgien

5 mar 2007 kl. 19:01

Jag tänker inte kolla heller, det räcker så gott med alla vårlystna fåglar som gör både det ena och det andra på gårdsplan!!!!Ingen diskretion där inte.

0

Kristina i Lund

8 mar 2007 kl. 09:06

Nu har det kommit nytt skräp bland recepten! Vem är det, som är så ihärdig? Vad är vitsen? Vi vill ju inte ha det!

0

Gula

8 mar 2007 kl. 12:44

Det är säkert sådant skrot som Micke rensar bort automatiskt när han är hemma; det här är ju ett öppet forum och vem som helst kan lägga in vad som helst! Om man vill spela rysk roulette kan man ju öppna och se efter… jag skulle då inte göra det!!!! Bara att ignorera!!!! Det försvinner när Micke kommer tillbaka!

0

Göran H

9 mar 2007 kl. 01:11

Håller med Gula, stay cool.

0

Bo E

12 mar 2007 kl. 16:09

Nu är det faktiskt så att konstigheterna under rapporter är bortrensade medan det fortfarande finns mystiska länkar i receptbanken.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone