då det knappast lär gå med någon vanlig miljöfjolla eller miljöfjolle om det skall bli till något så föreslår jag att du kontaktar göran persson, som nybliven herrgårdsägare med egna jakt och svampmarker så borde han ju ha ett stort intresse att bevara miljön. svamp och vilt är ju också ett utmärkt komplement till de dyra smakprover som herrgårdsägarens hustru kan ta med sig hem från det företag hon en gång i tiden fick som förläning av sin nuvarande make !
i detta sammanhang skall man också tänka på vad den globala uppvärmningen kan innebära för vinmarker i södra europa som kan komma att ödeläggas av den globala klimatförändringen.
således torde det finnas ett mycket genuint och grundmurat miljöintresse i hela herrgårdsägarfamiljen !
göran persson körd, aldrig livet han fick ju trots allt mer än 30 proc av rösterna. och det måste ju ha varit andra gods och herrgårdsägare som röstade på honom så ett miljöpart med gäran som partiledare lockar sökert uppmot 40, kanske 50 proc av rösterna. blir så anitra partisekretare och vice ordförande så kommer det att locka alla kvinnor som vill ha en kvinna högt upp i politiken men som inte tjuväter toblerone !!
succen är given !!
vaddå avdankad gråsosse kobran ? det var ju tack vare görans nya fräscha framtoning som herrgårdsägare och naturmänniska som partiet fick så många röster som de fick ! utan det hade nog 4 proc spärren varit i fara, men det kommer väl snart med kontokortsbedragerskan och tobleronetanten tar över spakarna.
Se Bo, vad du ställt till med…
Skulle vara trevligt att se när Bengt och per vigs av Göran Persson på plastgräset i borås.
Tips på bröllopspresent kan vara en visp eller eventuellt en påse torkade trattisar.
Som alla vet….
kärlek börjar alltid med bråk.
tycker nog att den hängivna inlevelse i detta ämne som per d visar tyder på att han innerst inne har en önskan om en riksdagsplats för svamppartiet.
han är en given kandidat, men jag gissar att övriga partistyrelsen kommer att få se fram emot heta debatter…
Kanske blir det lugnare med Bo R i alla fall.
Bengt S som partisekreterare verkar vara ett gott val
eros, du kan gott hålla upp med ditt pludder om att jag skall vigas med bengt, jag är homofob uti fingerspetsarna och hatar allt som har med bögar att göra !
för det andra kan du ju inse att här skriver vi med en signatur och står för det vi skriver !!!!!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.