Inte alla är glada åt tidig vår. Femdygnsprognosen säger frostfria nätter och eftermiddagstemperaturer på fem till åtta grader detta är inte bra för 7-milaspåren Kanske måste denna legendariska skidtävling ställas in liksom 1996 när snöbristen gjorde det omöjligt att genpmföra tävlingen.
http://www.vasaloparen.se/training_article.jsp?d_id=2118
Senaste 5-dygnsprognosen visar regtnskurar och 9 sekundmeters blåst om söndag!
Temperaturer över noll i alla fall…men hualigen för att jobba utomhus på söndag…jag känner mig redan mer förkyld igen bara ag tänker tanken…hade just börjat friskna till!
Men lördag och måndasg såg ju hyfsade ut så man får hoppas vädret inte slår in just på söndan…
Vi ska ha Ljusfest med Eld-show här på mitt jobb då nämligen, vilket betyder ca två dagar av kabeldragande och installationer på en bergig kulle och i parken runtom den.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.