0 451 visningar

34 svar

Hallååååå!

Kristina i Lund

16 mar 2007 kl. 21:46

115 och helt dött!

0

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 22:07

78, jag är här ibland ikväll. Tittar på TV för en gångs skull, BBC kör en humorkväll med insamling för barn.

0

Göran H

16 mar 2007 kl. 22:29

Masdjävlar, och om 5 minuter The boss. Vänta ingen större aktivitet här på Forumet

0

Masjävlar

Susanne E

16 mar 2007 kl. 22:34

Nu är filmen slut! Kommer ni hit nu? :)

0

Masjävlar

Susanne E

16 mar 2007 kl. 22:40

Nähä...verkar som The Boss tog över direkt…får väl bänka mig till det jag också då :)

Cicki kan du se svt hos dig?

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 22:45

Är det SÅ ni har det där uppe???? Får nog diskutera resan med Totte på nytt…;););D

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 22:49

Hahahaa! Ja, just så är det!! ;-). Vad tyckte du om filmen annars? Blev du bara avskräckt?

0

Masjävlar Susanne!!!

Totte Gbg

16 mar 2007 kl. 22:52

Ja heeregud gula vart e de vi ska till!!!!!

0

Masjävlar Susanne

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 22:55

Ja, men “i efterskott” för det mesta.

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 22:56

Jag tyckte nog om den….. det var lite som House…..
Väldigt bra skådisar, det är alltid roligt att se! Lite väl sorglig på slutet; hon kunde ju ha blivit i livet tycker jag. Men det lär väl dig att inte stressa Susanne ;) ????!!

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 22:58

Totte, vi får ta en “privat” diskussion om resan…....8-D…....om den nu blir av….tycker det verkar livsfarligt där uppe….

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 22:59

Det är nog lugnt, bara ni inte tar med er katten… ;-).

Ja, bra skådisar och Maria Blom är väldigt bra regissör! Och så tycker jag det är kanonbra musik!

0

Masjävlar Susanne!!!

Totte Gbg

16 mar 2007 kl. 23:00

Ja jag tyckte filmen va bra men tragisk..o klart gula att vi får verkligen ta o disskutera detta!!!! ;) Allt verkar ju kunna hända där uppe…skulle gubben inte till Viken o skjuta en älg där i början???

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:04

Jaaaa, musiken var bra!!!! Nu kom jag ihåg en sak jag inte gillade: väldigt dåligt ljud!!! Mumligt och otydligt och ibland högt och ibland lågt, man fick sitta med tryck-knappen i högsta hugg hela tiden!

Katterna får bli hemma!!!!

0

Masjävlar Susanne!!!

Totte Gbg

16 mar 2007 kl. 23:07

Ja vad sa dom egentligen när de hejade på varandra?? Det hörde inte jag—-

0

Masjävlar Susanne!!!

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:09

Uj, ska ni norr om Stallmästargården får ni passa er tjejer! Gubben min kommer från Luleå... Jo, jag kan titta på svt, nyheter “on-line”, ska kolla om jag kan ladda ner masdjävlarna

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:10

Ingen aaaning men det var ett jäkla mumlande….. det var kanske lika bra att vi inte hörde….Fast…Susanne verkade ju ganska normal när vi sågs…???!!
Bossen sjunger i bakgrunden….nice!!!

0

Masjävlar Susanne!!!

Totte Gbg

16 mar 2007 kl. 23:11

Ja han sjunger även här :)

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 23:13

Nä, film med dåligt ljud är inte kul. Minns inte att det var så när jag såg den….

Och katten i filmen lever i högsta välmåga kan jag säga. klappade den i somras !Den heter Tusse(...eller var det Totte? hehe). Den kan kan man träffa om man besöker Nittsjö keramik i Rättvik. Bor som en kung med skådisprivilegier! Står tom en skylt vid hans kattkorg att han var med i Masjälvar :-D

0

Masjävlar Susanne!!!

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:15

Hoppas Tusse fick bra betalt!

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 23:15

Ja, cicki försök ladda ner den. Den är sevärd! DVD:n har inte dåligt ljud, Gula.

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:16

Wow, tur att våra katter inte kan läsa….dom skulle bara veta, GRÖNA av avund skulle dom bli!!! En filmstjärnekatt och du har klappat den Susanne!! Du borde ha tagit tassavtryck!!!!

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 23:18

Totte, vad de sa när de hejade på varndra? Det var ett tag sedan jag såg filmen, men antaglien - Höjj! eller Hojj! (Det beror på var man kommer ifrån) Du får höra när du kommer ! :-D)))

0

Masjävlar Susanne!!!

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:19

Ska prova, och tack för alla tips, Hästmannen var ju bara så....I vanliga fall så ligger svt ute med sända program i en månad men det gäller ju att veta vad man ska glo på.

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:20

Har dom ute filmer också en månad Cicki???

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 23:22

Annars cicki, så finns den på DVD om du skulle vilja investera i lite dalakultfilm ;-)

Ja, ett tassavtryck!!! Det ska jag skaffa till nästa besök! Tar med autografboken! Haha!

0

Masjävlar Susanne!!!

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:23

Det beror på vilken film det är, svenska ja. Gå in på svt.se så hittar du en massa godis!

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:29

Det finns mycket roligt där Cicki!!!! Men jag visste inte att dom har filmer också! 
Framför allt printar jag ut Mauds recept 8-D !!!

0

Masjävlar Susanne!!!

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:36

jodå, gräver man lite så finns dom, men dom går inte att ladda ner utan du måste titta “on line”. Fast det är ju bättre att titta på en TV skärm än min lap-top.

0

Masjävlar Susanne!!!

Susanne E

16 mar 2007 kl. 23:40

Bättre än inte alls förstås. Jag brukar kolla på kortare program on line som jag missat, och bara inte kan missa !

0

Masjävlar Susanne!!!

Gula

16 mar 2007 kl. 23:41

Har Totte ramlat ner från balkongen????

0

cicki T Belgien

16 mar 2007 kl. 23:43

Nä hallå, jag var ju här alldeles nyss!

0

Totte Gbg

17 mar 2007 kl. 00:13

ja lever o har hälsan kan jag meddela men har fastant vid tv…reklam nu o balkongen finns kvar… .)

0

Gula

17 mar 2007 kl. 00:14

Puh, du ska inte skrämma en gammal människa så där!!!! Speciellt inte efter Masjävlar…... ;)

0

Totte Gbg

17 mar 2007 kl. 00:15

hahahaha du e kul du….

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone