Det blev rester på söndagens fantastiskt goda köttbullar. Till det avocado paprika och sås på kremlorna jag fick av Karin Z. Lade kremlorna i lite grädde för att mjukas upp och “såsen” blev alldeles rosa. Såg häftigt ut och gott blev det. Å som grädden på moset blev det över till lunchlådan idag.
Gula. Det blev “kuligt” igår hos oss, då vi kom hem från jobbet frågade jag guuuben vad han ville ha till middag. Han undrade om jag kunde göra likadan pizza som sist, jag sa att det gör jag gärna.
Och guuuben som aldrig brukar vistas i köket (han har hand om all städning) ville hjälpa till, men han ville bara öppna förpackningen och lyfte 2 meter, då förpackn. small till och degen rullade ut.
Hade på skinka, salami, räkor, lök och paprika samt på ena halvan tonfisk och på andra K-J, göttgött.
Jag slösade med en liten förp. fryst K-J, tittade först på en förp. kant (dom onämnbara) men jag nändes inte. Tyvärr försvann en del av K-J-smaken in i dom andra, men jag hade inga butkischamp.hemma, så det fick bli så. Har ganska mycket svamp hemma, så då kan man ju slösa ibland.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.