0 983 visningar

11 svar

Bra korg?

Carin

20 mar 2007 kl. 21:53

Jag vet att det fanns många bra tips på bra korgar i höstas, men nu hittar jag dem inte. Jag skulle vilja köpa en till maken i födelsedagspresent. Gärna något med lock, och gärna något som går att dela upp i segment. Kanske också något som går att fälla ihop. Fast det är inte nödvändigt. Några tips?

0

Nina H, Sthlm norr

21 mar 2007 kl. 00:06

Av någon anledning var Micke tvungen att rensa kraftigt i forumet i höstas och alla inlägg före 26 nov försvann.
Någon här beställde en sorts hopfällbar korg till flera intresserade.
Här finns en
http://www.svamping.e-butik.se/?artnr=3004
och en till
http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=386144
Problemet med dem tycker jag är att de är i plast.
Själv har jag bl a en picknick-korg som dels har ett lock, dels har 2 små sidofack, men det är svårt att pilla ur svampen ur dem. Min bästa korg är en gammal strandväska i korg som jag gett en axelrem och ställt en papperspåse i. Underbart att ha händerna fria och slippa få ont i armar och axlar.
Kolla också på Tradera och Blocket, men det är kanske lite fel säsong att leta svampkorg på.

0

per d

21 mar 2007 kl. 00:45

vet vad du tänker på, men du tänker fel. han har rensat för att servern blev överbelastad !!

0

?!

Charina

21 mar 2007 kl. 08:03

“servern överbelstad”
*ASG*

Jotack, vi vet varför han rensade!

0

?!

Grethe F

21 mar 2007 kl. 09:47

Inte är vi så gamla att vi inte kommer ihåg

0

Nina H, Sthlm norr

21 mar 2007 kl. 11:14

Är det någon annan som kan hjälpa Carin att hitta en bra korg?
Det var visst det den här tråden skulle handla om!

0

Trumpelisa

21 mar 2007 kl. 11:27

Jag köpte en bra hopfällbar korg i höstas. Textil. Inga fack och inget lock men väldigt lätt att bära. Eva (Evus?) heter hon som fixade det hela.

0

Evus

21 mar 2007 kl. 15:13

Tjoho.
Jo det var jag som fixade och trixade med dom där korgarna i höstas.

Jag har två över i fall det är någon som är intresserad. Medföljer tuff regnhatt och kniv.

0

Affe Nv Skåne

22 mar 2007 kl. 00:47

Evus, vad kostar dom?

0

Affe

Evus

22 mar 2007 kl. 16:50

Har du någon mailadress så kan vi ta det den vägen i stället?

0

Affe - Evus

Affe Nv Skåne

22 mar 2007 kl. 21:02

storfiskarn@bredband.net

Har jag som mail.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone