och charina missar sannerligen inte ett tillfälle att angripa mig oavsett vilken tråd hon är i ! det hon nu hänger upp sig på var att jag skrev att en tonfiskstek väl skall stekas i smör ! förövrigt kanske du skulle läsa tråden som bawa hänvisade till, istället för att arrognat avvisa, så kanske du får den tonfisken i halsen ........
charina, du säger att alla kan läsa vad jag svarade !! jag kan inte själv finna det men du kanske kan klippa och klistra in det här med angivande av tråd och tid så alla får se om jag är den lögnhals du kallar mig för !?
men jag vill minnas att det var något mycket snarlikt det jag skrev i tidigare inlägg
charina, hur skulle det vara om du gjorde lite research innan du blir fullständigt kolerisk och anklagar mig för att vara en lögnhals för att jag här hävdar att ha skrivit att tonfiskbiff skall stekas i smör.
efter detta stämplar du mig som lögnhals och skriver att alla kan läsa vad jag skrev !
och nu du charina lilla har jag faktiskt letat reda på vad jag skrev då jag var rimligt säker på att du inte vill ha fram sanningen !
och detta fann jag om den tonfiskbiff !
“Tonfiskbiffar! SVARA
jag skulle gissa att man steker en tonfiskbiff!
/per d 2007-03-19 12:00:14”
charina, vad var det för farligt med det ??
nu ser du till och ber mig vackert om ursäkt för att ha stämplat mig för lögnhals !
på samma sätt som jag just bad bengtmarie om ursäkt i en annan tråd !
och gör du inte det charina så kan du lika gärna hålla dig borta härifrån du knappast tillför något annat än personförföljelse här !!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.