På detta forum skriver vi om svamp, om inte kommer detta att tappa mycket av sin attraktionskraft!
Ni som vill diskutera era relationer till andra här får göra det via e-post. Låt oss andra slippa dylika diskussioner. Oberoende av hur illa ni tycket er blivit behandlade så har det inte med svamp att göra. Punkt slut!
Ignorera alla inlägg som stör er så självdör det!
Låt oss nu framöver BARA avhandla svamp här!
Jag är en helt vanlig MATSVAMPSplockare. Kan inte skriva om tickor och div. andra svampar som finns den här tiden. Däremot har jag hittat en massa trevliga människor att invänta svampsäsongen med! Men då det gång på gång påpekats att detta är ett SVAMPFORUM så är det bäst att överlåta det till dom som kan svampar året runt. Ha det så bra!
Om jag får säga vad jag tycker, ja då tycker jag att du ska fortsätta att skriva här om ditten och datten. Det har vi väl gjort under årens lopp lite till mans.
Jag tycker det är roligt också när det anordnas geografitävlingar etc. Det har ju inte heller med svamp att göra.
Men det här sista tjafset (minst sagt) det är sådant som ska hållas härifrån!
Gula du är ju en av dom som har hållit det här svampforumet vid liv under vintern.
Du har väl aldrig upprört någon, tvärtom.
Ja så tycker jag.
Underbart att någon har hittat pudeln kärna - det är svamp som gäller. Vi förmedlar vara metoder och erfarenher. Men någon vet ju alltid bäst och lägger sig i. Torkapparater är skit - det är bättre att krypa golvet. Svamp kommer varje år - så är det inte alltid. Man kan som jag vara tvungen att ta rullstol och rollator. Det är väl kunskapen och intresset vi ska odla. Sen kan vi ta konstgräs, fotboll och vargar någon i något annat forum
Visst sjutton bör vi kunna skriva om ditten och datten under lågsäsong, observera att flera av de otrevliga inläggen de facto har handlat om svamp till en början och sedan urartat. Det är klart att under svampsäsongen bör man prioritera det rätta ämnet och där får Micke bestämma hur mycket plats vad får ta men till syvende och sist handlar det om HUR man skriver och uttrycker sig! Jag tänker nog återkomma med små inlägg som inte handlar om svamp tills någon slänger ut mig.Gula, sluta inte!
Nu är juh detta ett svampforum och det inriktar sig på det nämnda ämnet.
Men när man *hittar* ett forum där man trivs i så tycker jag att det är skoj att utveckla *relationen* med de andra och prata om lite annat än svamp.
Om, det nu är så jobbigt att läsa om annat än svamp, varför öppnar man överhuvudtaget de rubrikerna?? Låt så bli, enklast!
*Bara min åsikt och den står jag för*
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.