Jag jobbar som personlig assistent åt en MS-sjuk kvinna som är 3 år äldre än jag själv är.
Rätt ok jobb iofs.
Går o pular hemma hos dem nästan som jag hade gjort det hos mig själv.
Har bott i deras lägenhet mellan Juni 79-o Januari 82.. Känns rätt skumt att gå hem borta om ni fattar hur jag menar.
Tina, jag tror att det är lugnt för även om det snöar kommer det att Tina. Vi kommer att vara äggade och ska göra allt för att slå Malmö FF. Det är dessutom lite speciellt i morgon för mig att debutera i Allsvenskan vid en ålder av 63 år och ha chans att göra en raketkarriär.
Risken är nog stor att publiken kommer att kasta ägg på mig dagen till ära och fastän jag är from som ett lamm kommer jag kanske att åka på en och annan smäll.
Glad Påsk!
Jag är undersköterska och skötare och har jobbat både inom akutvården och hemtjänsten. Pluggar just nu. Känner att jag vill ha en “plan B” eftersom det är så vanligt att vårdfolk får diverse krämpor. Tänk så hemskt att inte kunna traska runt i skog och mark…så jag tyckte att det var lika bra att göra något innan det var för sent. Men jag jobbar på mitt vanliga jobb en eller två dagar i veckan också.
Jag har varit vårdarbetare i hela mitt liv, den tredje i det här gänget med mentalskötarutbildning, (från Strängnäs).Fortsatte sen med sjuksköterske och vårdlärarutbildning. Är numera ålderspensionär och kan planera min tid som jag vill.
Jag jobbar mest med hundar, motionerar och tränar dem och ska snart ha en valpkull (om det vill sig).
hade ju lovat att lämna er för alltid, men kan inte stillatigande se på hur denne bengt sandh trummar ut sina ständiga lögner, eller det som han själv ander vara lustígheter ! för några dagar sedan var han allsvensk fortbollsspelare och nu är han helt plötsligt spårvagnsförare i ulricehamn. sannerligen en förvirrad man som hävdar att han är drygt 60 år !
Hej Joachim!