0 302 visningar

8 svar

Fredag den 13:e

gunhild

13 apr 2007 kl. 18:27

Jag var hos tandläkaren i morse. Han hade borrat och höll just på att fylla min tand när det blev tyst och mörkt, sugen stannade och det blev torrt i mun, där satt jag med en massa grejer i mun och tandläkaren försvann för att fixa säkringar. Allt redde sig till slut, men man kände sig lite utsatt.
En bild från en isig grotta vid älven.

0

Lena M

13 apr 2007 kl. 18:47

Förklara bilden Gunhild, är det en stenstaty eller vad och hur stor är den ?

0

Evus

13 apr 2007 kl. 18:50

Häftig bild.
Jag blir också nyfiken.

0

Birgitta D

13 apr 2007 kl. 19:09

Budda eller

0

Buddha

gunhild

13 apr 2007 kl. 22:38

Ja det är Buddha Detta är ett av konstvägen 7 älvars konstverk och finns i en stengrotta vid älven nedom Baggböle herrgård. Det var mörkt men Búddha är belyst och han speglar sig i isen.
Bilden tagen med min mobil.

0

Buddha

Lena M

14 apr 2007 kl. 07:26

Får jag fråga dig Gunhild eller den som känner sig manad.

Hur överför man bilder till datorn från mobilen ?
När jag sätter i sladden till datorn får jag ett medelande att ” koppla ur USB kabeln för att komma åt minneskortet “.
Måste jag installera denna tjänst på någe sätt ?

All denna teknik gör mig matt och nu är det dags att uppgradera minnet hur GPSen fungerade.
Tacksam för hjälp !
Tekniska Lena

0

Buddha Lena

gunhild

14 apr 2007 kl. 08:46

Men min mobil följde en skiva med ett program som jag installerade i datorn. Där kunde jag göra inställningar så att när jag sätter i USB kabeln kopplad till mobilen så överförs bilderna automatiskt till datorn i en mapp med dagens datum.

0

Buddha Lena

Lena M

14 apr 2007 kl. 08:52

Tack Gunhild, jag misstänkte att det var så, skall fråga på fotoaffären där telefonen är köpt.
Ha en skön dag för du har väl också toppenväder.

0

Buddha Lena

gunhild

14 apr 2007 kl. 10:03

Joo det är plus 11 grader jag kom just in från en hundpromenad och nu måste långkalsingarna av. Ska ut på en längre tur med en svägerska, få se om vi hittar nåt att fota. Gubben har just stuckit till Norge för att fiska (Sörkil)så jag är ensam med hundarna några dar.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone