per d, det har alltid varit “kul”, njaee, snarare “intressant”, att läsa dina inlägg. Jag har valt att ligga lågt i dina senaste debatter med Bengt och Bo osv. Och inte ta sida. Det där får ni ta hand om själva.
Men ditt senaste inlägg om att “bögar är inget att lita på...lika lite som kommunister!” Nä per, lite mer empati och intelligens måste du väl ändå kunna ha. Jag har många bögpolare och även kommunistvänner. Håller för det mesta inte med om deras åsikter, likaväl som dom inte alltid håller med mig och vad jag tycker. Man behöver inte alltid vara överens.
Men att vara kategorisk som du är, då lär du dig aldrig något nytt.
ok cicki, det med att inte lita på en bög var nog att ta i, men jag mår alltså dåligt av när alla dessa bögar dyker upp och man vet vad de håller på med…....
men att vara vän med en kommunist, nej du cicki där går gränsen !! något mer människoföraktande än en kommunist får man leta efter. se bara på vad dessa despoter ställt till med för männskligheten. och han ohrly är ju heller inte guds bästa barn om man granskar hans historia ! men bengt sandh älskar ju tydligen även honom och vill kramas med honom !!
per, det här med kommunism är oerhört känsligt för mig eftersom mina föräldrar kom som flyktingar från Estland från både nazism och kommunism.Men den diskussionen kan vi väl ta nån annanstans?
Och vad menar du med att “jag mår alltså dåligt av när alla dessa bögar osv…”
Bengt Sandh har inget med det här att göra.
Vill du fortsätta diskussionen som inte riktigt hör hemma på Svampforumet så har jag lagt ut min e-mail ett antal gånger.
Finns det något annat att skriva på än att klicka för skogen så instruera gärna!
Dethär är mycket viktigare än partipolitiskt käbbel eller sexuell läggning tycker jag!
Skogen har utvecklats under årtusenden och ska inte få spolieras på några årtionden av penninghungriga skogsbolag!
Intressanta artiklar om gyttrad nästsvamp och gamla träd som värdar för lavar och vedlevande svamp…farligt mycket tidskrävande läösnbing på dessa sidor…men…inget om hur man kan protestera mot avverkningar eller visa sitt stöd för skogen?
Är det ändå det vanliga klicket som gäller?
de rödlistade arter och signalarter som finns , meddela er lokala skogsvårdsstyrelse om vad ni hittat i er skog, berätta gärna för pressen också.
Om inget hjälper och skogsmaskinerna är på väg, ut och spikarmera träden med 6 tums spik. berätta sedan att ni vet vad som hänt med skogen till den såg som skall ta hand om virket. Jag tror inte dom vill såga i spik, Ok. träden mår inte bra av att bli spikade i, men bättre än att huggas
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.