Hur många av er kan erkänna att ni använt en annan signatur förutom er egen?
Jag har inte gjort det. Jag står alltid för det jag skriver och gillas det inte så får det vara.
Tänkte bara denna fråga då det faktiskt dykt upp massa annorlunda signaturer på sistone.
Det kan finnas olika orsaker varför man inte skriver under sitt rätta namn.
Många här som är ute efter att provocera kanske byter skepnad ofta.
Jag har skrivit under annat namn och det beror på vad som diskuterades, varför jag gjorde det är personliga skäl, inget som har med svampguiden att göra.
Vad jag tycker det står jag öppet för, men det kan finnas andra orsaker.
Jag har aldrig någonsin använt mig av signatur och kommer heller aldrig att göra det, då jag anser att man ska stå för det man skriver! Den som vill kontakta mig kan göra en sökning på ENIRO-privatpersoner, vilket många redan har gjort. Det finns inte så många Reyer i salatrakten. Däremot är jag lite mer försiktig med att uppge e-postadress. En stilla önskan från min sida är att fler skulle underteckna sina inlägg med sitt riktiga namn samt bostadsort. Om bara några började skulle säkert många andra följa efter. På sikt skulle vi kunna slippa en hel del intetsägande signaturer.
Jag har aldrig använt något annat än BaWa och och när du säger “vi vet ju alla” så måste du tala om dig själv och dina löss för jag tillhör då iaf inte dina “vi”, prata för dig själv, det är renhårigast, blanda inte in låtsade andra i sammanhanget.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.