0 329 visningar

13 svar

*Handen på hjärtat* Inge svamp

Maric

19 apr 2007 kl. 18:32

Hur många av er kan erkänna att ni använt en annan signatur förutom er egen?
Jag har inte gjort det. Jag står alltid för det jag skriver och gillas det inte så får det vara.

Tänkte bara denna fråga då det faktiskt dykt upp massa annorlunda signaturer på sistone.

0

Grethe F

19 apr 2007 kl. 18:35

Jag svarer alltid med Grethe F

0

Elisabeth J

19 apr 2007 kl. 18:37

Det kan finnas olika orsaker varför man inte skriver under sitt rätta namn.
Många här som är ute efter att provocera kanske byter skepnad ofta.
Jag har skrivit under annat namn och det beror på vad som diskuterades, varför jag gjorde det är personliga skäl, inget som har med svampguiden att göra.

Vad jag tycker det står jag öppet för, men det kan finnas andra orsaker.

0

Karin Z

19 apr 2007 kl. 18:39

Jag skriver under med Karin Z. Tidigare följt av “Västerås” eftersom det då var flera som efterlyste varifrån personen bakom signaturen kom.

Har aldrig skrivit under med sk engångssignatur.

0

per d

19 apr 2007 kl. 18:45

bra sagt elisabeth ! vi vet ju alla vem som är här enkom för att provocera andra ! själv skriver jag ALLTID som per d !!
att göra något annat är snudd på urkundsförfalskning !

0

cicki T Belgien

19 apr 2007 kl. 18:48

Jag skriver ALLTID med min signatur. Tycker det är viktigt, speciellt som forumet ibland har blivit “infekterat”. Dessutom är ju Forumet öppet för alla. Jag tycker det är viktigt att vara konsekvent. Det finns en massa “drägg” ute i cyberspace.

0

Bo Reyer

19 apr 2007 kl. 18:55

Jag har aldrig någonsin använt mig av signatur och kommer heller aldrig att göra det, då jag anser att man ska stå för det man skriver! Den som vill kontakta mig kan göra en sökning på ENIRO-privatpersoner, vilket många redan har gjort. Det finns inte så många Reyer i salatrakten. Däremot är jag lite mer försiktig med att uppge e-postadress. En stilla önskan från min sida är att fler skulle underteckna sina inlägg med sitt riktiga namn samt bostadsort. Om bara några började skulle säkert många andra följa efter. På sikt skulle vi kunna slippa en hel del intetsägande signaturer.

0

Måste bara prova

19 apr 2007 kl. 19:44

Håller med dig Bo R.

*Måste bara prova hur det känns*

0

Maric

19 apr 2007 kl. 19:45

*RYSER*

Det där kändes inge vidare med annan sign.

0

Tina Nordberg

19 apr 2007 kl. 19:58

En gång kallade jag mig Fattiglappen i ett inlägg som handlade om…........något om att sälja svamp, tror jag ( sa flickan)

0

Affe Nv Skåne

19 apr 2007 kl. 20:58

Har alltid använt Affe eller Affe NV Skåne.
Skulle jag skriva några hemskheter så signerar jag fortfarande med Affe….

0

*Handen på hjärtat* Inge svamp per d

BaWa

19 apr 2007 kl. 22:19

Jag har aldrig använt något annat än BaWa och och när du säger “vi vet ju alla” så måste du tala om dig själv och dina löss för jag tillhör då iaf inte dina “vi”, prata för dig själv, det är renhårigast, blanda inte in låtsade andra i sammanhanget.

0

Svamptokig sen barnsben

20 apr 2007 kl. 01:32

Jag kommer bara att använda min signatur :Svamptokig sen barnsben och inget annat.

0

Engångssignatur

20 apr 2007 kl. 08:28

Jag har heller aldrig skrivit under med engångssignatur!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone